Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020

Δημήτρης Φαφούτης - Στις 29 Ιουλίου 1919 γεννήθηκε ο Μίλτος Σαχτούρης, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές


Στις 29 Ιουλίου 1919 γεννήθηκε ο Μίλτος Σαχτούρης, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς.....
Εγκατέλειψε τη Νομική Σχολή και αφοσιώθηκε ολοκληρωτικά στην Ποίηση. Τα κυρίαρχα θέματα του έργου του αφορούν την περίοδο της κατοχής και της μεταπολεμικής εποχής. Τιμήθηκε με τρία κρατικά βραβεία. Στην ποίησή του επικρατεί το παράλογο και ο συμβολισμός. Θεωρήθηκε ως ο ποιητής της οδύνης και της ενοχής.

ΠΕΤΡΟΣ
Πάλι τι κανιβαλισμός αυτή την Άνοιξη
λουλούδια καταβρόχθισαν τις μέλισσες
πουλιά τούς φάγαν τα εντόστια τα γεράκια
το τριαντάφυλλο έμεινε ολομόναχο
κι ο μενεξές μεταμορφώθη σε κηδεία.

Δεν έχω άλλα λουλούδια να σου φέρω
όμως μια μέρα θα γίνω ο μέγας κηπουρός
φυτεύω θα κλαδεύω θα ποτίζω
θα `χω το σπίτι μου πάνω σ’ ένα σύννεφο
θ’ ανάβω τα όνειρά μου με τον ήλιο.

Σήμερα ακόμα είμαι ένας πλοηγός
συνένοχος για τις λάσπες τα λεμόνια
τους τενεκέδες στο νερό μες στο λιμάνι
τρελαίνω τη σειρήνα σπέρνω το αίμα μου
φορώ γυαλιά από πέτρα και με λένε Πέτρο.


ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
(29-7-1919/29-3-2005)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου