Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Πάνος Τούντας - ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΕ - Άγγελος Αγγέλου


Γιώργος Βιδάκης
Καραβοκύρη μου χρυσέ,
για πες μου που τραβάμε
και δε γυρνάς την πλώρη σου,
στα μέρη μας να πάμε,
χρυσέ καραβοκύρη μου,
στον τόπο μας να πάμε......


Στίχοι -Μουσική:   Πάνος Τούντας
Ερμηνεία : Άγγελος Αγγέλου

Βίντεο από το Ελληνικών Λαϊκών Μουσικών Οργάνων, Σεπτέμβριος 2016

Καραβοκύρη μου χρυσέ,
για πες μου που τραβάμε
και δε γυρνάς την πλώρη σου,
στα μέρη μας να πάμε,
χρυσέ καραβοκύρη μου,
στον τόπο μας να πάμε.

Να πάμε στ’όμορφο νησί,
που τα κορίτσια ανθούνε,
γλυκιές κοπέλες όμορφες
μαγεύουν όποιον ‘δούνε
και σαν τα τριαντάφυλλα
δροσιά παντού σκορπούνε.

Βουνά, πελάγη, κύματα,
άσπλαχνα μας χωρίζουν,
δυο πόνοι έχω στην καρδιά,
όπου με βασανίζουν,
η αγάπη μου κι η μάνα μου
το στήθος μου ξεσκίζουν.

Δυο χρόνια δεν κουράστηκες,
που θαλασσομαχούμε,
καραβοκύρη, πάμε πια
στον τόπο μας να δούμε,
τι κάνουν οι μανούλες μας
κι εκείνες π’αγαπούμε.

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου