Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Χρήστου Λεοντή ΣΤΟΥ ΓΙΑΛΟΥ ΤΗΝ ΑΚΡΗ - Γιοβάννα


Φεγγάρι μου γιατί δεν μου μιλάς
αυγή γιατί σωπαίνεις
Θάλασσα πας με το νοτιά
και την ψυχή μου παίρνεις....



Στίχοι :  Δημήτρη Χριστοδούλου
Μουσική : Χρήστου Λεοντή
Ερμηνεία :  Γιοβάννα

Ανέκδοτο, παίζει η ορχήστρα του ΕΙΡ και τη διεύθυνση του συνθέτη.
Η πρώτη ονομασία της σύνθεσης ήταν "Θαλασσινό"...

Στου γιαλού την άκρη , πώς να σου το πω,
Πνίγηκα στο δάκρυ μέχρι να σε βρω.

Φεγγάρι μου γιατί δεν μου μιλάς
αυγή γιατί σωπαίνεις
Θάλασσα  πας με το νοτιά
 και την ψυχή μου παίρνεις.

Στου γιαλού τα βάθη ποια καρδία να βρω,
Χάθηκε η αγάπη πάνω στον αφρό .

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου