Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Παραδοσιακό Μικράς Ασίας - ΕΝΑ ΤΡΕΧΑΝΤΗΡΑΚΙ - Χρήστος Τσιαμούλης


Ένα τρεχαντηράκι ένα τρεχαντηράκι
βοριάς το πόδισε
και μια μελαχρινούλα τζόγια μου αμάν
το κληρονόμησε....



Στίχοι - Μουσική: Παραδοσιακοί
Ερμηνεία :  Χρήστος Τσιαμούλης

Δίσκος : "ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ" 2001

Ένα τρεχαντηράκι ένα τρεχαντηράκι
ένα τρεχαντηράκι βοριάς το πόδισε
και μια μελαχρινούλα τζόγια μου αμάν
το κληρονόμησε

Θάλασσα μη θυμώνεις θάλασσα μη θυμώνεις
θάλασσα μη θυμώνεις μην κάνεις κύματα
στην π' αγαπώ τα στέλνω τζόγια μου
τα χαιρετίσματα

Έλα να σε φιλήσω έλα να σε φιλήσω
έλα να σε φιλήσω και φίλα με και συ
κι άμα το μαρτυρήσω τζόγια μου
μαρτύρα το και συ

Έλα να φιληθούμε έλα να φιληθούμε
έλα να φιλήθουμε σαν τ' άγρια πουλιά
που σμίγουν στα κλαράκια τζόγια μου
κι αλλάζουνε φιλιά.

Έπαιξαν οι μουσικοί:
ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΣΙΑΜΟΥΛΗΣ: τραγούδι, ούτι, σάζι
ΧΑΛΙΛ ΚΑΡΑΝΤΟΥΜΑΝ: κανονάκι
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: πολίτικη λύρα
ΧΑΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ: νέι
ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΟΦΡΑΣ: κοντραμπάσο
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΡΥΠΗΣ: κρουστά 

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου