Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΘΥ - Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα


Γενέθλια μνήμη, Στέλιου Καζαντζίδη
Το πέλαγο είναι γλυκό,
χάδι μαζί και δάκρυ
και με κυλάει αφρίζοντας
στου ορίζοντα την άκρη.....



Το 1990, σε σημείωμά του, που συνόδευε την ερμηνεία της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΣ" του Μίκη Θεοδωράκη σε δική του διεύθυνση, από την Ορχήστρα των Χρωμάτων (27 Μαρτίου 1990, Θεσσαλονίκη, 28 Μαρτίου 1990, Αθήνα), ο Μάνος Χατζιδάκις, αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
Καθώς αντιλαμβάνεσθε η «Ελληνική Αποκριά» είναι γέννημα μιας περιθωριακής ευαισθησίας που έμελλε να σφραγίσει τον τόπο εδώ και 40 χρόνια, σε πείσμα των κρατούντων και των εμπόρων μες στην οποία υπάρχει το υπέροχο θέμα του σαξοφώνου που το έκλεψα συνειδητά για να γράψω το τραγούδι μου "Το πέλαγο είναι βαθύ", πιστεύοντας όπως ο Στραβίνσκυ πως… «οι μεγάλοι κλέβουν ενώ οι μέτριοι μιμούνται».

Στίχοι - Μουσική:   Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία : Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα 
Σόλο Μπουζούκι : Μανώλης Χιώτης

 "Πρώτη Εκτέλεση"  1965

Το πέλαγο είναι βαθύ,
κι η αγάπη είναι μεγάλη
έχω έναν πόνο στην ψυχή
και ποιος θα μου τον βγάλει

Το πέλαγο είναι γλυκό,
χάδι μαζί και δάκρυ
και με κυλάει αφρίζοντας
στου ορίζοντα την άκρη.

Το πέλαγο είναι παιδί,
τρέχει και δεν το φτάνω
παιδί και στην αγάπη του,
που σαν παιδί το χάνω.

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου