Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Παραδοσιακό Θάσου - ΠΕΡΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΛΟΥΜΙΣΜΈΝΗ - Δημήτρης Μητσοτάκης & Οι Ευδαίμονες


Γιώργος Βιδάκης
Πώς γυρίζεις μες τα πλάγια
μον κι μοναχή,
Δε φουβάσαι τα γιράκια
και τσι σταυραϊτοί
δυο μου μάτια
και τσι σταυραϊτοί......


Στίχοι -Μουσική: Παραδοσιακοί
Ερμηνεία :  Δημήτρης Μητσοτάκης & Οι Ευδαίμονες

Πέρδικά μου παινεμένη
πέρδικά μου πλουμισμένη
και καμαρουτή
δυο μου μάτια
και καμαρουτή.

Πώς γυρίζεις μες τα πλάγια
μον κι μοναχή,
Δε φουβάσαι τα γιράκια
και τσι σταυραϊτοί
δυο μου μάτια
και τσι σταυραϊτοί.

Δε φοβούμαι τα γιράκια
και τσι σταυραϊτοί.
Έχω αδέλφια τα γεράκια
Κι άντρα σταυραετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου