Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 σήμερα...Στις 12:00 η κηδεία της Αικατερίνης Νικ. Φούρλα, στην Πολύδροσο......

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΘΥΜΙΟΥ ΜΟΥΤΣΙΑΝΑ


Αγαπητοί φίλοι & φίλες,

Θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ,....

  • Σε όλους εσάς που χωρίς να με γνωρίζεται προσωπικά με τιμήσατε με την ψήφο σας.  
  • Σε όλους όσους στήριξαν το ΜέΡΑ 25  κατόπιν δικής μου προτροπής.
  • Σε όλους τους  φίλους και συγγενείς , που παρότι δεν ψήφιζαν στην δική μου εκλογική περιφέρεια, φρόντισαν να προβάλλουν και να στηρίξουν την υποψηφιότητά μου με κάθε τρόπο.
  • Σε όλους εκείνους, που παρόλο που υποστήριζαν διαφορετική παράταξη, δεν σταμάτησαν στιγμή να μου εκφράζουν την εκτίμηση και συμπαράσταση τους.
  • Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που εμπιστεύτηκαν να είμαι υποψήφιος του ΜέΡα 25 στην Β3 Αθηνών στον νότιο τομέα.
Τον γραμματέα του ΜέΡΑ 25,  κύριο Γιάνη Βαρουφάκη
Τον τομεάρχη της Β3, κύριο Γιάννη Μπαϊρακτάρη 
Και την συνυποψήφια στην Β3, κυρία  Σοφία Σακοράφα 
Γιάνη , Γιάννη και Σοφία  σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Με εκτίμηση
Ευθύμιος  Μουτσιανάς 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου