Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Γεωργία (Γώγα) Παπαστάθη: “Επιμένουμε…”


Η Γώγα Παπαστάθη θα είναι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος με τον συνδυασμό “Επιμένουμε στην καρδιά της Στερεάς” του Φάνη Σπανού στις εκλογές της 26ης Μαΐου....
Η εμπειρία της στον χειμερινό τουρισμό δεν είναι το μόνο της προσόν, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέντευξη που παραχώρησε στο viotiaplus.gr.
Πρώτη φορά διεκδικείτε τη θέση της περιφερειακής συμβούλου, κυρία Παπαστάθη. Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση;
Χαίρομαι γιατί μιλάω στο viotiaplus.gr , ένα έγκυρο και επιτυχημένο ειδησεογραφικό site της Βοιωτίας, και απευθύνομαι έτσι στους χιλιάδες αναγνώστες σας. Σας ευχαριστώ, κύριε Λάμπρου, που μου δώσατε αυτή την ευκαιρία. Για πρώτη φορά, λοιπόν, διεκδικώ τη θέση της περιφερειακής συμβούλου Βοιωτίας, γιατί στη ζωή πάντα έρχεται η πρώτη φόρα και γιατί μέχρι τώρα συμμετείχα στα κοινά του Δήμου μου (Αράχωβας – Διστόμου – Αντίκυρας) και παράλληλα είμαι εκλεγμένη πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Η ενασχόλησή μου αυτή, οι εμπειρίες που αποκόμισα και το γεγονός ότι είμαι πολιτικοποιημένο -όχι κομματικοποιημένο- άτομο με ώθησαν στο να πάρω αυτή την απόφαση συμμετοχής μου στις περιφερειακές εκλογές.
Γιατί τώρα; Οι πολιτικοοικονομικές  εξελίξεις στη χώρα μας μετά το 2010 με τα μνημόνια, οι αυξημένες αρμοδιότητες της περιφερειακής αυτοδιοίκησης, ο αυστηρός συντονισμός που απαιτείται, οι νέες ανάγκες της κοινωνίας και οι τρόποι παρέμβασης μέσω της συμμετοχής μας, με ώθησαν να συμμετάσχω τώρα. Δεν δικαιούσαι να μιλάς, να απαιτείς, όταν είσαι απών, κάνοντας μόνον ισοπεδωτική αρνητική κριτική.

Γιατί με τον Φάνη Σπανό;
Είχα την τύχη να συνεργασθώ, λόγω της δουλειάς μου στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, με στελέχη της προηγούμενης περιφερειακής διοίκησης του Κώστα Μπακογιάννη και διαπίστωσα ότι πρόκειται για άξιους ανθρώπους, έντιμους και εργατικούς που πάσχισαν μαζί μας και παραγάγαμε έργο στον κοινό τομέα ευθύνης μας. Όταν λοιπόν μου προτάθηκε από τους φίλους αυτούς να συμμετέχω στον νέο συνδυασμό του Φάνη Σπανού “Επιμένουμε στην καρδιά της Στερεάς”, έπειτα από θετική σκέψη το αποδέχθηκα.
Γιατί με τον Φάνη Σπανό; Γιατί είναι επιτυχημένος στο έργο του ως αντιπεριφερειάρχης Ευβοίας, συμμετείχε σε μια επιτυχημένη περιφερειακή αυτοδιοίκηση, επίσης γιατί είναι νέος αλλά και έμπειρος, γιατί είναι συνεργάσιμος και απλός, έχει όραμα και θέλει να δημιουργήσει και να συνδέσει το όνομά του με επιτυχίες και έργα στη Στερεά Ελλάδα. Ο Φάνης Σπανός είναι ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, είναι ένας από εμάς. Ο Φάνης Σπανός δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός, αποτυχών πολιτευτής, διορισμένο παιδί του κομματικού σωλήνα. Για να πετύχει και να διακριθεί έχει μόνο ένα δρόμο να ακολουθήσει. Τον δρόμο της δουλειάς και της συναίνεσης. Έτσι αποφάσισα να πορευθούμε μαζί στον συνδυασμό της παράταξής του, για ένα καλύτερο αύριο.
Ποια θα είναι η πρώτη σας ενέργεια όταν εκλεγείτε;
Πρώτη μου ενέργεια, πιστεύω ότι θα είναι να πανηγυρίσω με την οικογένειά μου και τους φίλους μου για τη βοήθειά τους στον αγώνα μου. Δεύτερη θα είναι να πάω να προσκυνήσω στον Άη Γιώργη στην Αράχωβα, για να μου δίνει δύναμη και φώτιση, και έπειτα να πάω στο μνήμα του πατέρα μου, γιατί σε αυτόν και στην μητέρα μου οφείλω ευγνωμοσύνη και αιώνιο σεβασμό. Από εκεί και μετά, να βοηθήσω με τη συμμετοχή μου και με όλους τους συνυποψηφίους μου, όλων των παρατάξεων, σε ένα πρόγραμμα δράσης άμεσα εφαρμόσιμο.
Προτεραιότητές μου για τη Βοιωτία είναι, πρώτον, η ενιαιοποίηση και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Βοιωτίας, ενός τόπου βαθύτατα ιστορικού από την αρχαιότητα μέχρι πρόσφατα, με δημιουργία ενός δικτύου πολιτισμού και τουρισμού και δεύτερον, η άμεση λήψη μέτρων και παρεμβάσεων για την ανάπτυξη του πρωτογενούς και δευτερογενούς παραγωγικού τομέα. Ανάπτυξη με σεβασμό στον άνθρωπο, στο περιβάλλον και στην ιστορία του τόπου μας. Αξιοποίηση των πολλών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Βοιωτίας και της Στερεάς Ελλάδας. Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητές μου. Χωρίς να υποτιμώ την αποστολή της περιφερειακής αυτοδιοίκησης σε έργα υποδομής και κοινωνικής μέριμνας σε συνεργασία με τους αρμόδιους δήμους.
Τι θα έχετε ολοκληρώσει οπωσδήποτε έπειτα από 4 χρόνια ως περιφερειακή σύμβουλος;
Με συνεπή παρουσία, αδιάκοπη δουλειά και ανυποχώρητη στάση απέναντι σε κάθε αντιδραστικό γραφειοκρατικό κέντρο εξουσίας, θα δώσω μάχη για τα συμφέροντα του τόπου μας και των ανθρώπων του. Ανάπτυξη ενός ενιαίου τουριστικού – πολιτιστικού δικτύου της Βοιωτίας, από Θήβα, Χαιρώνεια, Ορχομενό, Πλαταιές, Θεσπιές μέχρι Πέτρα, Υψηλάντη, Αράχωβα, από την αρχαιότητα μέχρι το 1821 και τους αγώνες της Εθνικής Αντίστασης, το Δίστομο, τον Όσιο Λουκά. Τουρισμός δεν είναι μόνο τα μπαράκια της Αράχωβας, είναι η παραλιακή και πεδινή Βοιωτία, είναι οι αναξιοποίητες ευκαιρίες και περιοχές που βρίσκονται μια ώρα δρόμο από την τεράστια αγορά της Αττικής.
Πολιτισμός δεν είναι τα ελλειπή, υποστελεχωμένα Μουσεία  του τόπου μας, ούτε τα υποβαθμισμένα Κέντρα Υγείας, αλλά η σωστή λειτουργία τους, τα σχολεία και οι χώροι εκπαίδευσης της περιοχής μας.
Χρήματα και προσόδους δεν φέρνουν μόνον οι διανυκτερεύσεις, αλλά κυρίως η παραγωγή ποιοτικών αγροτικών προϊόντων, σε ένα περιβάλλον που θα σεβόμαστε και δεν θα καταστρέφουμε, με αμοιβές που θα εξασφαλίζουν την επανακατοίκηση  των χωριών μας. Δεν θα διστάσω να συγκρουστώ με οποιονδήποτε αποτελέσει τροχοπέδη στην προσπάθειά μου, όποιος και να είναι, όπου κι αν βρίσκεται. Κόμματα και συμφέροντα δεν με δεσμεύουν. Και αν δεν μπορέσω, εγώ η ίδια θα βγω να απολογηθώ και να αποχωρήσω, καταγγέλλοντας.
Η εμπειρία σας από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού σας καθιστά γνώστρια στα θέματα χειμερινού τουρισμού. Πώς οραματίζεστε μια πολιτική για τον Παρνασσό και για τη Στερεά στον τομέα αυτό;
Όπως σας απάντησα ήδη νωρίτερα, τουριστική ανάπτυξη δεν πρέπει να είναι μόνο το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Το σκι, η χιονοδρομία δεν απευθύνεται μόνο σε εύπορους επισκέπτες, αλλά σε όλους αυτούς που θέλουν να γευθούν τη χειμερινή φύση, τη φρεσκάδα του άσπρου χιονιού και την καθαρότητα του παγωμένου αέρα. Τέτοια πολιτική θέλω να ακολουθήσουμε. Λευκή σαν το φρέσκο χιόνι. Για όλους τους επισκέπτες μας.
Στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού και σε αντίξοες συνθήκες κατορθώσαμε να ξεπεράσουμε προβλήματα, να βρούμε λύσεις, να αξιοποιήσουμε και να αναπτύξουμε υποδομές. Καταφέραμε να βελτιώνουμε καθημερινά εαυτούς και υπηρεσίες, να κάνουμε χαρούμενους τους επισκέπτες μας και να σεβόμαστε τους εργαζομένους που συμβάλλουν σε όλη αυτή την ανάπτυξη. Να δίνουμε εμπορική ζωή και υπεραξία σε πολλά χωριά της περιοχής μας. Να κρατάμε τους εργαζομένους κοντά στα σπίτια τους. Να βελτιώνουμε την ποιότητα της ζωής μας. Παρά τις οικονομικές και πολιτικές αντιξοότητες, την εποπτεία της επιτροπείας των δανειστών  και την ύπαρξη περιορισμένου χώρου λύσεων, πετύχαμε πολλά, χάρη στο φιλότιμο και στην αποφασιστικότητα όλων μας. Έτσι θα τα καταφέρουμε και με την Περιφέρεια. Με πείσμα, απόφαση, δουλειά και διαφάνεια.
Πείτε μας λίγα πράγματα, τα πιο σημαντικά, για εσάς.
Σημαντικά για εμένα είναι η οικογένειά μου, τα δύο παιδιά μου, οι αρχές που μου έδωσαν οι γονείς και δάσκαλοί μου, η αγάπη και η εμπιστοσύνη των φίλων και των συναδέλφων μου κι ο τόπος μου. Σημαντικές επίσης είναι οι εμπειρίες μου στον εργασιακό μου βίο -δουλεύω, ευτυχώς, αρκετά χρόνια-, η συμμετοχή μου στα δημοτικά πράγματα του Δήμου Αράχωβας – Διστόμου – Αντίκυρας. Η εκλογή μου στη θέση της προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα, με φόρτωσε με πολύτιμες εμπειρίες αλλά και άγχος επιτυχίας απέναντι στους συναδέλφους μου.
Έχω μάθει να σέβομαι κάθε άποψη, να μη φοράω κομματικά γυαλιά και να μην είμαι προκατειλημμένη. Δίνω ευκαιρίες, αλλά ζητάω κιόλας. Ζητάω από τους συμπολίτες μου, γυναίκες και άνδρες, να με εμπιστευτούν και να με αξιολογήσουν. Ισότιμα με τους άξιους συνυποψηφίους μου. Να μου πουν τι δεν τους αρέσει, για να το διορθώσουμε μαζί. Να αγωνιστούμε μαζί. Για μια περιφέρεια και έναν τόπο, που να μας χωράει όλους. Τοπικιστικές εμμονές και αποκλεισμοί δεν χωράνε. Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι να συνεχίσετε να ενημερώνετε αντικειμενικά τον κόσμο της Βοιωτίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου