Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Ρωμανός ο Μελωδός - ΤΟΝ ΝΥΜΦΩΝΑ ΣΟΥ ΒΛΕΠΩ - ᾿Ιωάννης Δαμαρλάκης


Τον νυμφώνα σου βλέπω,
Σωτήρ μου κεκοσμημένον
και ένδυμα ουκ έχω,.....


ίνα εισέλθω εν αυτώ•
λάμπρυνόν μου
την στολήν της ψυχής,
φωτοδότα, και σώσον με.



Ρωμανός ο Μελωδός, 490 -- 556

Υμνος συνοδεί παραδοσιακν ργάνων.
Διασκεύασαν με λαϊκά μουσικά όργανα ο Δημήτρης Αποστολάκης και ο Γιώργος Αρχοντάκης, μέλη του συγκροτήματος «Χαΐνηδες».

Απόδοσις: ᾿Ιωάννης Δαμαρλάκης πρωτοψάλτης τς ρχιεπισκοπς Κρήτης
Απο το CD «Κύματι Θαλάσσης. Από το Πάθος στην Ανάσταση»
Μουσικοί : Δημήτριος ᾿Αποστολάκης, Γεώργιος Σταυράκης, ᾿Αμν ᾿Αλαγκαμπού, Γεώργιος ᾿Αρχοντάκης

Τον νυμφώνα σου βλέπω,
Σωτήρ μου κεκοσμημένον
και ένδυμα ουκ έχω,
ίνα εισέλθω εν αυτώ•
λάμπρυνόν μου
την στολήν της ψυχής,
φωτοδότα, και σώσον με.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου