Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Γιάννης Μαρκόπουλος - ΤΟ ΜΟΥΡΑΓΙΟ - Κώστας Χατζής


Το μουραγιο στο λιμάνι
που όλο η θάλασσα το πιάνει...



Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος
Ερμηνεία : Κώστας Χατζής

"Τα πρώτα τραγούδια"  1976

Το μουράγιο στο λιμάνι
που όλο ο βοριάς το πιάνει
παίζει μόνο σαν αλάνι
και μουσκεύεται.

Το μουράγιο στο λιμάνι
που όλο η θάλασσα το πιάνει
με το κύμα πώς τα χάνει
και πικραίνεται.

Κει στο πόρτο καρφωμένο
χρόνια μόνο πικραμένο
βλέπει πλοία να πηγαίνουν
και μαραίνεται.

Βλέπει πλοία και φωνάζει
κι οι λοστρόμοι κάνουν χάζι,
πλοία σαν γυρίστε πίσω
στην καρδιά μου θα σας κλείσω
να το ξέρετε.

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου