Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Σωκράτης Μάλαμας - Το σκοτεινό τρυγόνι

Γιώργος Βιδάκης
Μάνα μου, εγώ μαι τ άμοιρο, το σκοτεινό τρυγόνι
όπου το δέρνει ο άνεμος, βροχή που το πληγώνει....


Ο Σωκράτης Μάλαμας, ερμηνεύει με την απίστευτη ευαισθησία του, ένα ποίημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, μελοποιημένο από τον Μανώλη Λιαπάκη για τις ανάγκες της θεατρικής διασκευής του έργου «Φόνισσα» που παρουσιάστηκε το 2003 από τη θεατρική ομάδα του δήμου Ιεράπετρας.
Στίχοι: ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΤΡΥΓΟΝΙ Μάνα μου, εγώ μαι τ άμοιρο, το σκοτεινό τρυγόνι όπου το δέρνει ο άνεμος, βροχή που το πληγώνει Το δόλιο όπου κι αν στραφεί κι απ όπου κι αν περάσει δε βρίσκει πέτρα να σταθεί, κλωνάρι να πλαγιάσει Εγώ βαρκούλα μοναχή, βαρκούλ' αποδαρμένη μέσα σε πέλαγο ανοιχτό, σε θάλασσ' αφρισμένη παλεύω με τα κύματα χωρίς πανί, τιμόνι κι άλλη δεν έχω άγκυρα πλην την ευχή σου μόνη Ποίηση: Aλέξανδρος Παπαδιαμάντης Μουσική: Μανώλης Λιαπάκης Δεν έχω στην ιδιοκτησία μου τα δικαιώματα του τραγουδιού ή των εικόνων/βίντεο. Είναι μόνο για ψυχαγωγία - Όλα τα δικαιώματα ανήκουν στους παραγωγούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου