Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΜΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ - Ηλίας Λιούγκος

Γιώργος Βιδάκης
Η μελωδία γράφτηκε για την ταινία του Ηλία Καζάν "AMERICA AMERICA" (1963). Ηχογραφήθηκε τον Ιανουάριο του 1964 με το Λάκη Παππά, σε στίχους του Νίκου Γκάτσου....


Στίχοι: Νίκος Γκάτσος Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία : Ηλίας Λιούγκος Από τον κύκλο τραγουδιών "Ο Μάνος Χατζιδάκις στη ρωμαϊκή αγορά" Μια Παναγιά μιαν αγάπη μου έχω κλείσει σ’ ερημοκλήσι αλαργινό κάθε βραδιά της καρδιάς την πόρτα ανοίγω κοιτάζω λίγο και προσκυνώ. Πότε θα `ρθει, πότε θα `ρθει το καλοκαίρι πότε τ’ αστέρι θ’ αναστηθεί να σου φορέσω στα μαλλιά χρυσό στεφάνι σαν πυροφάνι σ’ ακρογιαλιά. Μια Παναγιά μιαν αγάπη μου έχω κλείσει σ’ ερημοκλήσι αλαργινό κάθε βραδιά της καρδιάς την πόρτα ανοίγω δακρύζω λίγο και προσκυνώ. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου