Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΗΜΕΡΑ και ....οι καλύτερες κωλοτούμπες του Κου Αντιπροέδρου σε ένα εξόχως "ποιητικό" βίντεο !


Απολαύστε , ημέρα που είναι, θεαματικές  "κωλοτούμπες", δυνατές εκρήξεις  αλλά  και  συνομιλία  με τον ίδιο του τον εαυτό, του ....
Αντιπροέδρου της Ν.Δ  Άδωνη  Γεωργιάδη  όλα  σε  ένα  μοναδικό  βίντεο   που  κάνει τις τελευταίες ώρες  τον γύρο του διαδικτύου.
Οι δηλώσεις του Άδωνη Γεωργιάδη προέρχονται από τα «πέτρινα» μεν, ένδοξα δε, χρόνια της κυριαρχίας του στον ΛΑ.Ο.Σ του Γιώργου Καρατζαφέρη.
Μάλιστα ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το απόσπασμα στο οποίο φαίνεται να απευθύνεται στον μελλοντικό του εαυτό, αφού κάνει κριτική στη θέση του αντιπροέδρου της ΝΔ. 
«Αντιπρόεδρο χρειάζεται η ΝΔ γιατί δεν δουλεύει το κόμμα τους», λέει χαρακτηριστικά.

Απολαύστε τώρα  το βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του... "πρώην" Άδωνη εναντίον του "νυν" Άδωνη.



ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ  ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ.....


Τώρα που 'ρθαν όλα τούμπα
Μια Ελλάδα κωλοτούμπα
Έλα απάνω μου κι ακούμπα
Τώρα που 'ρθαν όλα σκούρα
Ο καθένας μια φιγούρα
Ο καθένας μια καμπούραΈλα απάνω μου κι ακούμπα
Τώρα που 'ρθαν όλα σκούρα
Ο καθένας μια φιγούρα
Ο καθένας μια καμπούρα

Τώρα που 'ρθε κούφια η ώρα
Εποχή θανατηφόρα
Καραγκιόζη μου προχώρα
Ήρωά μου
Φόρα επάνω σου
Τα όνειρά μου λατρεμένη μου σκιά

Κρεμασμένο σε καλούμπα
Πέταγα πάνω απ’ τη Τρούμπα
Έλα απάνω μου κι ακούμπα
Κρεμασμένο στα φεγγάρια
Σ’ είδα σκλάβα στα παζάρια
Να σε παίζουνε στα ζάρια

Κρεμασμένο σ’ ένα ψέμα
Άσ’ το μη το κάνεις θέμα
Ξέρω, σ’ έχω μες στο αίμα
Έρωτά μου
Είμαι τρύπα σ’ ένα κέρμα
Γκόμενά μου
Της ζωής μου συντροφιά

Κι όπως πέφτει το σκοτάδι
Και ανάβει σαν καράβι
Ο μπερντές μας κάθε βράδυ
Στο ντιβάνι
Κι οι σκιές μας στο ταβάνι
Έρωτά μου
Ζωγραφίζουν δυο παιδιά

O.T

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου