Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Απόστολος Χατζηχρήστος - ΚΑΡΔΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΑ - Γιώργος Ξηντάρης

Γιώργος Βιδάκης
Σ’ αυτόν τον ψέυτη κόσμο
τον τόσο άπονο
Καρδιά γιατί να λειώνεις
με το παράπονο......



Στίχοι:   Γιάννης Λελάκης
Μουσική:   Απόστολος Χατζηχρήστος   1950
Ερμηνεία:  Γιώργος Ξηντάρης- Αθηναϊκή Κομπανία

Από την σειρά της ΕΡΤ ''Το μινόρε της αυγής'' 1983-'84
Σκηνοθεσία: Φώτης Μεσθεναίος
Σενάριο: Βαγγέλης Γκούφας 

Ποια λύπη σε βαραίνει
βαριά κι αφόρητη
καρδιά παραπονιάρα
κι απαρηγόρητη

Σ’ αυτόν τον ψέυτη κόσμο
τον τόσο άπονο
Καρδιά γιατί να λειώνεις
με το παράπονο

Ποιος σ’ έχει αδικήσει
και σε ξεγέλασε
μίλησε καρδιά μου
και χαμογέλασε

Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων.
Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου