Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Μάνος Χατζιδάκις - ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ - Δήμητρα Γαλάνη

Γιώργος Βιδάκης
Ανέκδοτη ηχογράφηση απο τον "Σείριο" 1988
Η ματιά σου χρυσή, γλυκό κρασί
ο λαιμός σου νησί, εγώ κι εσύ.
Μια φωτογραφία κάτι σαν αγία 
μες στο βάθος μιας πηγής.......

Δέξου τη μαγεία που έχει η λειτουργία
και το τέλος μιας φυγής.



Ο Μάνος Χατζιδάκις αποφασίζει το 1987 να γράψει στίχους για μερικά από τα τραγούδια του δίσκου «Το Χαμόγελο Της Τζοκόντας» που είχε ηχογραφηθεί στη Νέα Υόρκη, τον Απρίλιο του 1965. Ο Ν. Γκάτσος δε θέλει να επέμβει σε ένα έργο που το θεωρεί ολοκληρωμένο και έτσι το μόνο τραγούδι που αποκτά στίχους (από τον ίδιο το συνθέτη) είναι ο "Χορός με τη σκιά μου". Το τραγούδι κυκλοφορεί στον ομώνυμο δίσκο της Δήμητρας Γαλάνη με ζωντανές ηχογραφήσεις από το Σείριο του Μ. Χατζιδάκι. Ο Μάνος Χατζιδάκις είχε γράψει στίχους και για την «Προσωπογραφία της μητέρας μου» που παίχτηκε στο πρόγραμμα του Σείριου, όμως, θεωρώντας ότι το τραγούδι δεν ήταν ολοκληρωμένο, δεν προχώρησε στην έκδοσή του. Γιώργος Θεοφανόπουλος - Χατζιδάκις (περιοδικό "Δίφωνο", τχ. 42, Μάρτιος 1999, σελ. 158) Στίχοι-Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις Ερμηνεία : Δήμητρα Γαλάνη Από την μουσική Παράσταση του Μάνου Χατζιδάκι, "Στον Σείριο υπάρχουνε παιδιά" 1988 Η ματιά σου χρυσή, γλυκό κρασί ο λαιμός σου νησί, εγώ κι εσύ. Μια φωτογραφία κάτι σαν αγία μες στο βάθος μιας πηγής. Δέξου τη μαγεία που έχει η λειτουργία και το τέλος μιας φυγής. Σιωπηλή με κοιτάς και με ζητάς τη στιγμή σταματάς και με κρατάς μέσα στο σκοτάδι που είναι σ’ ένα χάδι κι είναι σημάδι απ’ τον καιρό. Δε θα σε ξεχάσω κι ούτε θα σε χάσω κάπου θα σε ξαναβρώ... Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου