Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Νότης Μαυρουδής - Η ΛΑΪΣ - Νένα Βενετσάνου

Γιώργος Βιδάκης

«Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.»
Διογένης ο Κυνικός
Είμαι η Λαΐς που κάποτε για την ομορφιά μου
όλη η Κόρινθος κι όλη η Ελλάδα με ταραχή μιλούσε
Εγώ είμαι που κάποτε τα ψηλά παλληκάρια
ξενυχτούσανε κάτω από τα παράθυρά μου....



«Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.» Διογένης ο Κυνικός Στίχοι: Ηλίας Πετρόπουλος Μουσική: Νότης Μαυρουδής Ερμηνεία : Νένα Βενετσάνου Έρως ανίκατε μάχαν - 1985 Είμαι η Λαΐς που κάποτε για την ομορφιά μου όλη η Κόρινθος κι όλη η Ελλάδα με ταραχή μιλούσε Εγώ είμαι που κάποτε τα ψηλά παλληκάρια ξενυχτούσανε κάτω από τα παράθυρά μου Είμαι η Λαΐς εκείνη μα τώρα αλίμονο τον καθρέφτη μου αφιερώνω στην Αφροδίτη γιατί δε θέλω να βλέπω το πρόσωπό μου τώρα δεν μπορώ να δω το πρόσωπό μου ως ήτο πρώτα Είμαι η Λαΐς που κάποτε για την ομορφιά μου όλη η Κόρινθος κι όλη η Ελλάδα με ταραχή μιλούσε Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου