Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Σούζη, τρως! -


συγγραφέας
«…Και ψεύδεσαι και τρως», και μετά σου φταίει το φόρεμα ότι δήθεν δεν έχει τα σωστά μέτρα. Ε, όχι....
Να είμαστε και λογικοί, μην είμαστε και πλεονέκτες. Έφαγες, και μάλιστα πολύ, Σούζη.
Όταν κατέβαζες τα μελομακάρονα το ένα μετά το άλλο, το σκέφτηκες το φόρεμα; Όχι! Όταν δοκίμαζες ξανά και ξανά από τη γέμιση της γαλοπούλας με τη δικαιολογία του αλατιού, του πιπεριού κι όλων των καρυκευμάτων, το σκέφτηκες; Όχι!
Τώρα κλαις. Γιατί κλαις; Εσύ δεν είσαι που έτρωγες μέχρι χτες;
Κλάψε τώρα! Φάε γιαούρτι σκέτο με 2% λιπαρά και θυμήσου τότε που το έτρωγες ως τζατζίκι με μπόλικο σκόρδο και καιγόντουσαν τα σωθικά σου και τα ρουθούνια του απέναντι. Αμ, κι εκείνα τα παϊδάκια; Ωραία ε; Ξεροψημένα, με λίγο λιπάκι για να γλιστράνε και πέντε, δέκα τηγανιές πατάτες για να γλιστράει το λιπάκι! Τώρα φάε σκέτο φιλέτο κοτόπουλο το οποίο μπορείς άνετα να το ανταλλάξεις με κόντρα πλακέ και … σαν έτοιμος από καιρό, σαν θαρραλέος αποχαιρέτησε τα κοψίδια που κατανάλωσες.
Εννοείται πως για κανά δίμηνο περίπου δε πρέπει να πας στο γιατρό για γενικές εξετάσεις. Αν πας, να ξέρεις πως θα είσαι ένα βήμα πριν το τελικό bye-bye και δεν το θες. Άστο καλύτερα! Πήγαινε λίγο πριν το Πάσχα. Να βγουν οι εξετάσεις καθαρές για να μπορείς μετά να απολαύσεις το πασχαλινό αρνί. Θέλουν πρόγραμμα και οι γιατροί. Δεν είναι να πηγαίνεις και συχνά σ’ αυτούς γιατί «σιγά, μωρέ, τώρα κι αυτοί που τα ξέρουν όλα. Εμένα ο προπάππους μου έτρωγε μια προβατίνα στη καθισιά του, κάπνιζε 3 πακέτα τσιγάρα την ημέρα, έπινε 2 κιλά κρασί σε κάθε γεύμα και πέθανε 90 χρονών!».
Επίσης δεν θέλω να στο χαλάσω αλλά επειδή κι εγώ το έχω προσπαθήσει, τα ρούχα δεν αλλάζουν νούμερο ανάλογα με τις γιορτές. Δηλαδή, αν πριν τις γιορτές φορούσες νούμερο 40, μη περιμένεις μετά από γλυκά, φαγητά, ποτά κλπ να γίνει το 40… 44. Δεν υπάρχει περίπτωση. Άδικα θα περιμένεις. Το ίδιο 40 παραμένει το αφιλότιμο. Οπότε ή σκέφτεσαι και μετράς την κάθε μπουκιά σου κατά τη διάρκεια των γιορτών (αν το κάνεις, γράψε μου) ή μετράς δέκα ανάλατα αμύγδαλα για βραδινό μετά τις γιορτές (κι άντε να κοιμηθείς με το στομάχι σε διαδήλωση) ή φτιάχνεις καινούριο φόρεμα (μεταξύ μας αυτό είναι το καλύτερο). Εσύ αποφασίζεις. Απλά πραγματάκια σου λέω τώρα.
Και κάτι τελευταίο πριν σε αποχαιρετήσω και σου ευχηθώ καλή χρονιά. Ο κορσές έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Τα κιλά που σου καταπιέζει σε ένα σημείο, στα φανερώνει σε άλλο και μάλιστα δίχως να το περιμένεις. Στο λέω γιατί και πάλι το έχω δοκιμάσει, κι ενώ ήμουν σαν το Bibendum της Michelin, εγώ καμάρωνα για τη κορμάρα που είχα.
Επειδή όμως σε ξέρω πολύ καλά κι είμαι σίγουρη πως σου αρέσουν οι καμπύλες σου και καλά κάνεις (εγώ μαζί σου είμαι), μετά το γιαούρτι και τα αμύγδαλα, φάε κι ένα σοκολατάκι. Αλλά μέχρι εκεί έτσι; Έχουμε πρόβα πάλι αύριο. Πολλά φιλιά, αθάνατη Σούζη.

mothersbird.gr

1 σχόλιο: