Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τρίτη 16 Απριλίου 2024 σήμερα...Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 92 ετών η Αικατερίνη Νικ. Φούρλα, εχθές το βράδυ......

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ - Έλλη Πασπαλά - Apurimac

Γιώργος Βιδάκης
«Τα δέντρα είναι ποιήματα που γράφει η γη προς τον ουρανό.
Και εμείς κόβουμε τα δέντρα και τα κάνουμε χαρτί,
για να καταγράφουμε την κενότητά μας…» 

Χαλίλ Γκιμπράν

Φωτογραφία: Δράμα-Αγία Βαρβάρα!....




Μουσική - Στίχοι : Φυλή Οζίμπγουα, Μιννεζότας Μετάφραση: Ρίτα Μπούμη Παπά Διασκευει :Πάνος Κατσιμίχας & Apurimac & Χάρης Κατσιμίχας Ερμηνεία : Έλλη Πασπαλά - Apurimac Ξύπνα λουλούδι του δάσους πουλί του λιβαδιού που σεργιανάς στον ουρανό που ‘χεις τα μάτια μικρού ελαφιού Σαν τα λουλούδια που πίνουν δροσιά έτσι χορταίνω όταν με κοιτάς σαν ευωδιά λουλουδιών πρωινή σαν ευωδιά μαραμένου φύλλου είναι η ανάσα σου Κοίταξε με, κοίταξε με αίμα της καρδιάς μου Η γη χαμογελάει τα νερά χαμογελάνε τα σύννεφα στον ουρανό όλα χαμογελάνε αγαπημένη μου Ξύπνα λουλούδι του δάσους ξύπνα ξύπνα αγαπημένη Despierto cuardo de los bajes coracon en amorado Τραγούδι της πολυαγαπημένης (Φυλή Οζίμπγουα, Μιννεζότας) Μετάφραση: Ρίτα Μπούμη Παπά «Παγκόσμιος Ποιητική Ανθολογία-Τόμος Β, Αύγουστος 1953 Ξύπνα λουλούδι του δάσους! Των γαλανών λιβαδιών φτερωτέ χορευτή. Ξύπνα πανέμορφη που έχεις Τα μάτια του χαμένου ελαφακιού! Σαν με κοιτάς, από ευτυχία ξεχειλίζω Σαν τ΄ άνθια που χορταίνουν τη δροσιά Η ανάσα μεσ’ στο στόμα σου Είναι των πρωινών ανθών η ευωδιά. Όταν μαραίνεται του φεγγαριού το φύλλο Σε σένα δεν κυλάν οι φλέβες μου σαν κόκκινα ποτάμια; Σαν είσαι πλάι μου η καρδιά μου τραγουδεί. Είν’ ένας κλώνος χορευτής Στο πνεύμα εμπρός του ανέμου Κάτω από το πυρρό φεγγάρι Στην εποχή της φράουλας. Σαν μου χολιάζεις πολυαγαπημένη Η καρδιά μου σκοτεινιάζει Καθώς του ποταμού τα καθαρά νερά Από των σύννεφων τους ίσκιους Μα εγώ έχω ήλιο το χαμόγελό σου Και ούτε άνεμοι, ούτε βροχή μπορούνε Να σβύσουνε τη λάμψη του από το πρόσωπό μου Κι εγώ! Κοίτα με, της καρδιάς μου αίμα! Ακόμη και οι ουρανοί χαμογελούν, Σαν είσαι μακριά μου Πια να χαμογελώ δεν ξέρω! Ξύπνα, πανέμορφη πολυαγαπημένη! Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου