Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

Παραδοσιακό Ριζίτικο Κρήτης - Ο ΚΑΥΚΟΣ - Γιώργης Μανωλάκης,Ross Daly Quintet Labyrinth

Γιώργος Βιδάκης

Θέ μου και να ξεδίλιενε
τ'όνειρο που δ'απόψε
το καύκο* μου δα κυνηγό
τον άντρα μου δ'αγρίμι.....



ΡΙΖΙΤΙΚΑ: ΗΧΟΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΩΔΙΑΣ! Μουσική-Στίχοι : Παραδοσιακοί Λαούτο-Ερμηνεία : Γιώργης Μανωλάκης "Διττό , ο καύκος και η Μέδουσα" 2013 Zohar Fresco: Κρουστά Κέλυ Θωμά: Λύρα με συμπαθητικές χορδές Ross Daly: Λύρα με συμπαθητικές χορδές Γιώργης Μανωλάκης: Κρητικό λαούτο Παύλος Σπυρόπουλος: Κοντραμπάσο Θέ μου και να ξεδίλιενε τ'όνειρο που δ'απόψε το καύκο* μου δα κυνηγό τον άντρα μου δ'αγρίμι. Χριστέ και να το σκότωνε ο κυνηγός τ'αγρίμι να το φέρνε στο σπίτι μας στο στύλο να το κρέμα. Ν'ανοίξω το στηθούρι του να βγάλω την καρδιά του και με το αίμα της καρδίας να βάψω τα μαλλιά μου. Χριστέ και να ξεδίλιενε.. *καύκος= αγαπητικός,εραστής Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου