Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Δευτέρα 18 Μαρτίου, σύμφωνα με το Εορτολόγιο, γιορτάζουμε την Καθαρά Δευτέρα ....Ανοιχτό το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού....

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Μιχάλης Σταυρακάκης - ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΙΚΡΟΘΑΛΑΣΣΑ - Orquesta de Cámara de Siero

Γιώργος Βιδάκης
Θεέ μου πόσο παράξενοι
είν’ οι δικοί μας τόποι
θλιμμένα τα τραγούδια μας
και γελαστοί οι ανθρώποι......




Στίχοι: Δημήτρης Αποστολάκης Μουσική - Ερμηνεία : Μιχάλης Σταυρακάκης Ζωντανή ηχογράφηση από το Ηράκλειο ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ «ΠΥΛΗ ΒΗΘΛΕΕΜ» 2013 Παίζει η Ορχήστρα Δωματίου Siero, γνωστή ως OCAS, από την πόλη La Pola Siero της Αστούριας. Σολίστ : Γιάννης Πετράκης, Βιολί. Μιχάλης Σταυρακάκης, Λαούτο. Από το CD των Χαΐνηδων " Το μεγάλο ταξίδι " 1997 Εγώ στα φύλλα της καρδιάς κρύβω βαθιά τον πόνο στρέφω το βλέμμα μη με δουν και σαν παιδί βουρκώνω Θεέ μου πόσο παράξενοι είν’ οι δικοί μας τόποι θλιμμένα τα τραγούδια μας και γελαστοί οι ανθρώποι Κλείσε τα μάτια κι άσε με θάλασσα να σε λέω τούτο το βράδυ που μπορεί ναι `ναι το τελευταίο Θάλασσα πικροθάλασσα μια νύχτα θα γυρίσω κι ένα κορμί και μια καρδιά στο κύμα σου θ’ αφήσω Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου