Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

Χρήστος Λεοντής - ΣΑΝ ΤΗΣ ΜΑΣΤΙΧΑΣ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ - Δώρος Δημοσθένους

Γιώργος Βιδάκης
Γυμνή κι αραχνοΰφαντη
Με διάφανο μετάξι
Στα ακροδάχτυλά μου σπας
Πυγολαμπίδα μου πού πας
Σε λίγο θα χαράξει......




Δίσκος: Έρωτας Αρχάγγελος Στίχοι: Δημήτρης Λέντζος Μουσική: Χρήστος Λεοντής Ερμηνεία: Δώρος Δημοσθένους Σαν της μαστίχας τα κλαριά Στάζει η ψυχή μου δάκρυ Κι εγώ στη θάλασσα του νου Σαν αστεράκια τ'ουρανού Δεν βρίσκω φως και άκρη Κι εσύ με άδεια αγκαλιά Μικρή μου Παναγιά Λουλούδι στην ξερολιθιά Σαν την αγάπη μου βαθειά Πονάει η νοσταλγία Γυμνή κι αραχνοΰφαντη Με διάφανο μετάξι Στα ακροδάχτυλά μου σπας Πυγολαμπίδα μου πού πας Σε λίγο θα χαράξει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου