Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Δημήτρης Αποστολάκης - Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ - Χαΐνηδες

Γιώργος Βιδάκης 
Κι ανάδια, θρόνος ξύλινος, στο χρώμα του χωμάτου, 
κι αριστερά και πιο ψηλά, ο ήλιος του θανάτου.


Κνωσός: Η αίθουσα του θρόνου του Μίνωα, 2000 - 1400 π.Χ. Θεωρείται ως η αρχαιότερη αίθουσα βασιλικού θρόνου στην Ευρώπη !!!....

Ο θρόνος ήταν από καθαρό αλάβαστρο , σκαλισμένος με τέχνη κι ίσια ίσια που χωρούσε το σώμα ενούς ανθρώπου. Δεξιά κι αριστερά στον τοίχο απλώνουνταν δυο μεγάλες τοιχογραφίες: Υψηλά κρίνα και σύννεφα ήταν ζωγραφισμένα κι ανάμεσα στα κρίνα ήταν ξαπλωμένο ένα θεριό παράξενο, μεγάλο σα λιοντάρι, με χαίτη από φτερά παγωνιού. Είχε σηκωμένη τη στρουφηχτή ουρά του και με όρθιο το μυτερό κεφάλι κοίταζε το βασιλικό θρόνο.

Νίκος Καζαντζάκης, Στα παλάτια της Κνωσού


Στίχοι-Μουσική-Ερμηνεία: Δημήτρης Αποστολάκης "Ο Γητευτής και το Δρακοδόντι" 2005 Κι ανάδια, θρόνος ξύλινος, στο χρώμα του χωμάτου, κι αριστερά και πιο ψηλά, ο ήλιος του θανάτου. Κι από τον ήλιο κρέμονταν γυάλινη φυσαλίδα, που μέσα μ' όψη νεκρική τον εαυτό μου είδα. Και τ' άδειου θρόνου συντροφιά, απ' τη μεριά την άλλη, μορφή που μού `μοιασε πολύ με λιόπαρδου κεφάλι. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου