Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Γιάννης Μαρκόπουλος - ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΖΩΗ - Μανώλης Μητσιάς

Γιώργος Βιδάκης

Νίκος Καρούζος: Απεβίωσε: 28 Σεπτεμβρίου 1990
Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος.
Ώρα να σκεφτώ τα μελλούμενα
σωριασμένα αιφνίδια στο χθες.....

Φοβερή ασυνέχεια: ο πλούτος μου είναι το στήθος μου.
Γι αυτό ποτέ δεν παζάρεψα το ηλιοβασίλεμα
και ταξιδεύω σίγουρος,
όσο η μίνθη ταξιδεύει και το ασπροθύμαρο.


Στίχοι: Νίκος Καρούζος Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος Ερμηνεία : Μανώλης Μητσιάς "Φίλοι που φεύγουν-Κονσέρτο Ραψωδία για Λύρα&Ορχήστρα-Μουσική για το Δ. Θεοτοκόπουλο" 1991 Βίντεο : Πλάνα από την ταινία «Το Άλογο του Τορίνο» / The Turin Horse / Σκηνοθεσία: Μπέλα Ταρ Όσο κρατήσει η ζωή κρατεί κι ο θάνατος. Ώρα να σκεφτώ τα μελλούμενα σωριασμένα αιφνίδια στο χθες. Φοβερή ασυνέχεια: ο πλούτος μου είναι το στήθος μου. Γι αυτό ποτέ δεν παζάρεψα το ηλιοβασίλεμα και ταξιδεύω σίγουρος, όσο η μίνθη ταξιδεύει και το ασπροθύμαρο. Όσο κρατάει η ζωή κρατάει κι ο θάνατος πεθαίνεις κι ανασταίνεσαι κάθε μέρα κι ο μόνος που μένει για πάντα αθάνατος είναι ο λογος που σπέρνεις εδώ πέρα είναι η αλήθεια που βγαίνει από τις καρδιές και κρατάει όρθιες τις ατρόμητες ψυχές! Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου