Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Χρήστος Λεοντής - Ο ΓΥΡΙΣΜΟΣ - Βαγγέλης Περπινιάδης

Γιώργος Βιδάκης
Ρίχνει τα δίχτυα ο γυρισμός
Πιάνει καημούς στο πέλαγος
Παίρνει τον άνεμο φουσκώνει τα πανιά
Καλή μου γίνε αστέρια μας κι ελπίδα
έγια μόλα γιά.....


Στίχοι : Ζώης Μάναρης Μουσική : Χρήστος Λεοντής Ερμηνεία : Βαγγέλης Περπινιάδης-Μαρίνα Βασιλάκη Ρίχνει τα δίχτυα ο γυρισμός Πιάνει καημούς στο πέλαγος Παίρνει τον άνεμο φουσκώνει τα πανιά Καλή μου γίνε αστέρια μας κι ελπίδα έγια μόλα γιά Γλαρόπουλα τα κύματα Στο γυρισμό δίνουν φτερά Τρίζουνε τ άλμπουρα ριχαίνει η θάλασσα Καλή μου γίνε φάρος και λιμάνι έγια μόλα γιά Μέρα τη μέρα ο χωρισμός Γίνεται αγέρας στεριανός Κάβος και σήμαντρα λευκά καμπαναριά Και κόρη ουρανός στην αγκαλιά μου Μ' άστρα και πουλιά Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου