Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Τέλος ο παράδρομος – Έκλεισε και το «90» - Τι αναφέρει η «Νέα Οδός»


Οριστικό τέλος στις παράνομες συνδέσεις της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας έβαλε η «Νέα Οδός».
Συνεργεία της Νέας Οδού επανατοποθέτησαν τα στηθαία στο 90ο χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, αποκλείοντας έτσι την είσοδο και έξοδο στον παράδρομο.......

Το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων με την εθνική οδό προβλεπόταν από υπουργική απόφαση του 2001, κατόπιν προβλέφθηκε ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης του άξονα Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας προς τη Νέα Οδό (το 2007) και σχετική υποχρέωση επαναδιατυπώθηκε στον ν. 4313/2014, ο οποίος έδινε προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο του 2015. Μάλιστα για το κλείσιμο της συγκεκριμένης παράνομης σύνδεσης είχε διατάξει και το Δ΄ τμήμα του ΣτΕ (αποφάσεις 1086 και 1087/2008).

Οι αντιδράσεις

Στις 6/8/2018, ο Δήμος Ορχομενού κοινοποίησε στη Νέα Οδό την υπ‘ αριθμ. 124/2018 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά αίτημα προς το Υπουργείο Μεταφορών και τη Νέα Οδό σχετικά με τη διέλευση των μόνιμων κατοίκων Τ.Κ του Δήμου Ορχομενού, στο ύψος του 90ου χλμ. της ΝΕΟ Αθηνών – Λαμίας και μετά τον Αύγουστο του 2018.
Ειδικότερα, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα:
1. Να απαιτήσει να μην κλείσει η πρόσβαση στο 90ο χλμ. της εθνικής Οδού στον παράδρομο, για την ελεύθερη διέλευση των πολιτών, μέχρι την κατασκευή ολοκληρωμένου παράπλευρου δικτύου.
2. Να πραγματοποιηθεί συνάντηση με το υπουργείο Μεταφορών και τη Νέα Οδό στην οποία θα προσκληθούν να παρευρεθούν η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας και οι Βουλευτές του νομού.
3. Την ειρηνική διαμαρτυρία στο ύψος των παραδρόμων.
Σύμφωνα με τα πρακτικά της συνεδρίασης, ως κύρια επιχειρήματα υπέρ των ανωτέρω προβλήθηκαν:
- «η μη ύπαρξη παραδρόμου από το 92 έως το 102 χλμ. (διασταύρωση Ακραιφνίου) ,όπως θα όφειλε το Υπουργείο Μεταφορών βάση και της εθνικής αλλά και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, γεννάει ένα τεράστιο ζήτημα ιδιαιτέρως για τους κατοίκους του Κάστρου , Κόκκινου , Ακραιφνίου, αν αναλογιστείτε, ότι υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται προς τη Θήβα και θέλουν 8 € καθημερινά για διέλευση τους , δηλαδή 180 -200 € για διόδια το μήνα»
- «χωρίς να έχουν τη παραμικρή ευθύνη- δεν έχουν άλλη διέλευση και καλούνται πλέον να πληρώσουν το «μάρμαρο» και για μια απόσταση 38χλμ θα πληρώνουν 7,70€ καθημερινά σε διόδια, πράγμα το οποίο αποτελεί κατάφορη αδικία που δεν πρέπει να εφαρμοστεί και να παραμείνει ανοιχτός ο παράδρομος στο ύψος του 90ουχλμ μέχρι να υλοποιηθεί η παράπλευρη διέλευση».

Η απάντηση της «Νέας Οδού»

Αρχικά θα πρέπει να τονίσουμε ότι οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι όπως ο Α.Θ.Ε., εκ φύσεως έχουν προορισμό να εξυπηρετούν υπεραστικές μετακινήσεις και όχι ενδοδημοτικές ή τοπικού χαρακτήρα.
Πέρα όμως αυτού, η πραγματικότητα σε κάθε περίπτωση, είναι διαφορετική από αυτή που προβλήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, καθώς με μια απλή αναζήτηση στους χάρτες της Google διαπιστώνει κανείς ότι και εναλλακτική διαδρομή υπάρχει και πιο σύντομη (χιλιομετρικά) είναι.

1 σχόλιο:

  1. Κίνημα -δεν πληρώνω- με στήριξη προεκλογικά του ΣΥΡΙΖΑ,τέλος.Η ορθολογική χρέωση και αναθεώρηση των συμβάσεων τέλος. Υπέρογκες χρεώσεις σε Αθήνα - Πάτρα και Εγναντία οδό σε ισχύ.Αυξημένος φόρος κατανάλωσης σε καύσιμα σε ισχύ.Το μέλλον των μετακινήσεων στην Ελλάδα πανάκριβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή