Μεταβολές σε ορισμένα δρομολόγια του δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα υπάρξουν από μεθαύριο, Τετάρτη 1 Αυγούστου, έως και την Παρασκευή, 31 Αυγούστου,....
λόγω της θερινής περιόδου και της μειωμένης επιβατικής κίνησης που παρατηρείται κάθε χρόνο σε συγκεκριμένες διαδρομές.
Αναλυτικά τα δρομολόγια που αναστέλλονται, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο είναι τα εξής:
1.Λιοσίων - Κορωπίου - Λιοσίων
Αναστέλλεται η κυκλοφορία των κατωτέρω αμαξ/χιών:
12200,12204,12208,12212,12232,12236,12240,12244
12205,12209,12213,12217,12237,12241,12245,12249
2.Πειραιώς - Κιάτου - Πειραιώς
Αναστέλλεται η κυκλοφορία των κατωτέρω αμαξ/χιών: 1300-2305
3.Αθηνών - Χαλκίδος - Αθηνών
Αναστέλλεται η κυκλοφορία των κατωτέρω αμαξ/χιών: 1532,1552, 1537,1557
4.Θεσσαλονίκης - Λάρισας - Θεσσαλονίκης
Αναστέλλεται η κυκλοφορία των κατωτέρω αμαξ/χιών: 1591,1592
5.Θεσσαλονίκης - Έδεσσας - Θεσσαλονίκης
α) Αναστέλλεται η κυκλοφορία της αμαξ/χίας 730
β) Τo δρομολόγιο της αμαξ/χίας 743 υποκαθίστανται με μισθωμένα
λεωφορεία από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
6.Αλεξανδρούπολης - Ορμένιου - Αλεξανδρούπολης
Τα δρομολόγια των αμαξ/χιών 1680-1681, 1686-1687,1684-1685, υποκαθίστανται με μισθωμένα λεωφορεία από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται από τον αριθμό 14511 και στο www.trainose.gr.
Η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει και τα κακά της.Όταν δεν υπάρχει κέρδος αδιαφορεί για την εξυπηρέτηση των πολιτών.Κάτι που στις προηγμένες κοινωνίες είναι αυτονόητο το κράτος να τις παρέχει ,έστω και με ζημιά.Όταν ο πολίτης πληρώνει φόρους έχει και απαιτήσεις.Και καλά στις ακραίες καπιταλιστικές κυβερνήσεις που πρέπει να εξυπηρετούν τα συμφέροντα του κεφαλαίου.Αλλά στις προοδευτικές - σοσιαλιστικές τι γίνεται?Παραχωρούν την δημόσια περιουσία σε ιδιώτες με πρόσκαιρο ταμειακό όφελος ,μετά όμως ποιος πληρώνει τον λογαριασμό?πάντα ο απλός πολίτης,κλασικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συγχωρείτε αλλά η συγκεκριμένη πολιτική μείωσης των δρομολογίων της Τρενοσε γίνεται τα τελευταία 5 - μην πω παραπάνω-χρόνια λόγω έλλειψης μηχανοδηγών(βλέπε και θερινές άδειες). Τα υπόλοιπα που γράφετε είναι για λαϊκή κατανάλωση...
ΔιαγραφήΔηλ.όταν κάποιος παίρνει άδεια σταματάει η συγκοινωνία και η μετακίνηση επιβατών?
ΔιαγραφήΛαική κατανάλωση είναι το ξεπούλημα του δημόσιου χαρακτήρα των τρένων,+αεροδρόμια+λιμάνια?
ΔιαγραφήΛαική κατανάλωση η συνέχιση-και αύξηση- του ΕΝΦΙΑ στις μικροιδιοκτησίες?
Λαική κατανάλωση η επιβολή διοδίων παντού?
Λαική κατανάλωση η υπερφορολόγηση των καυσίμων?
Μα τότε τι άλλαξε,τι προσδοκούσαμε,και τι έγιναν οι ελπίδες μας?
Και ποιος έφερε στο προσκήνιο τους κάφρους?Η λαική κατανάλωση ?
Μήπως τα έχουμε μπερδέψει σύντροφοι?
ΘΥΜΙΖΩ Η (ΔΙΑΖ)ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΟΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ΗΤΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά, σωστότατα,και γι αυτό μεθοδεύτηκε η πώληση σε ιδιώτη με αμφίβολα αποτελέσματα, και χάθηκε ένα περιουσιακό στοιχείο του κράτους που θα μπορούσε με την κατάλληλη πολιτική βούληση να αποφέρει έσοδα και κυρίως εξυπηρέτηση.Να μη μιλήσουμε για τις υποδομές ,το υλικό στις αποθήκες,τα έργα που πλήρωσε ο ΟΣΕ και δεν περιελήφθησαν στο τίμημα της πώλησης.
Διαγραφή