Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Ψαρογιώργης - ΣΥΡΤΑ, ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

George Vidakis
Μουσική : Παραδοσιακή Ερμηνεία - Λαούτο : Γιώργος Ξυλούρης, Ψαρογιώργης Αροδαμός 17-1-2014.....



Μες την καρδιά 'ναι οι ρίζες σου και στο μυαλό μου ανθίζεις και κολυμπώ στση μυρωδιές γιατί μοσχομυρίζεις Δεν είδα σαν την σκέψη σου πιο πεισματάρα σκέψη μαλώνω και ποβγάνω τη μα αυτή που να μισέψει. Μήτσος Σταυρακάκης Έγινε ο μπέτης σου γυαλί και φαίνεται η καρδιά σου και δείχνει αγάπη ψεύτικη κρίμα στην ομορφιά σου. Έχω ατσούμπαλη καρδιά αν τύχει κι αγαπήσει και να καεί δε θα μπορεί ποτέ να λησμονήσει. Ψαραντώνης Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου