Προσφατες Αναρτησεις

Translate

Σάββατο, 2 Ιουνίου 2018

Ράλλυ Ακρόπολις 2018: Υπερειδική Διαδρομή -Ειδική της Θήβας - ΕΚΟ Νέα Άμφισσα 1 - Δροσοχώρι 1.


Ε.Δ.1 | ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ: Επικεφαλής ο Herczig, κλατάρισμα για τον Lukyanuk....


Ο Ούγγρος Norberg Herczig πήρε το πρώτο προβάδισμα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 κερδίζοντας την Υπερειδική Διαδρομή που άνοιξε τον 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ (ERC), την ώρα που ένα κλατάρισμα κόστισε στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Alexey Lukyanuk 12,8 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχο πρόβλημα είχε και ο Sergei Remennik στην κατηγορία ERC2, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Zelindo Melegari. Ταχύτεροι μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων που συμμετέχουν στο ERC ήταν ο Θέμης Χαλκιάς με τον συνοδηγό του Λεωνίδα Μαχαίρα, σημειώνοντας τον 19ο χρόνο με το Skoda Fabia R5.
No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Στην πρώτη στροφή το ελαστικό βγήκε από τη ζάντα. Τώρα δεν έχουμε άλλη ρεζέρβα για την επόμενη Ειδική.»
Νο2: MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo
«Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν έχει τόσο μεγάλη πρόσφυση αλλά δεν ήταν κακό.»
Νο3: HERCZIG Norbert - FERENCZ Ramon
«Καλή Ειδική, καλή προθέρμανση για εμάς. Θέλαμε να διατηρήσουμε τα ελαστικά για την επόμενη Ειδική. Προσφέραμε θέαμα στους θεατές.»
Νο4: GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub
«Το διασκεδάσαμε. Οδήγησα για πρώτη φορά σε υπερειδική. Κάναμε πολλά λάθη, αλλά ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει στη δεύτερη φάση.»
Νο5: HABAJ Lukasz - DYMURSKI Daniel
«Μία καλή προθέρμανση. Δεν έχουμε προβλήματα, καλή Ειδική για εμάς.»
Νο6: BRYNILDSEN Eyvind - ENGAN Veronica
«Το απολαύσαμε. Περιμέναμε για πολύ καιρό, ο αγώνας ξεκίνησε τελικά. Ήταν καθαρή διαδρομή χωρίς κάποιο δράμα. Το Ράλλυ θα ξεκινήσει πραγματικά στη δεύτερη Ειδική.»
Νο7: TSOULOFTAS Alexandros - CHRYSOSTOMOU Antonis
«Δεν πιέσαμε πολύ, θέλαμε να προφυλάξουμε τα ελαστικά για την επόμενη Ειδική.»
Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert - CHRISTIAN Frank
«Ήταν πολύ διασκεδαστικό. Ένα καλό ξεκίνημα.»
Νο9: PTASZEK Hubert - SZCZEPANIAK Maciej
«Αυτή η Ειδική ήταν μόνο για διασκέδαση. Ήταν μόνο για να μας ξυπνήσει. Περιμένουμε την επόμενη Ειδική (Θήβα).»
Νο11: MONTEIRO Aloisio - COUCEIRO Andre
«Η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι καλή, καλό ξεκίνημα.»
Νο12: AVCIOGLOU Orhan - KORKMAZ Burcin
«Ήταν καλά, περισσότερη πρόσφυση από όση περίμενα. Τώρα έχουμε μπροστά μας μία δύσκολη ειδική 30 χιλιομέτρων στην οποία θα είμαστε δεύτεροι στο δρόμο.»
Νο14: NOBRE Paulo - MORALES Gabriel
«Ήμουν λίγο νευρικός, ήταν η πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα.»
Νο15: SERDERIDIS Jourdan - MICLOTTE Frederic
«Ήταν μία ωραία Ειδική αλλά δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά, οι σημειώσεις μας δεν ήταν τέλειες.»
Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
«Ήταν ωραία Ειδική, την απολαύσαμε.»
Νο17: REMENNIK Sergei - ROZIN Mark
Σχόλιο: Είχαν κλαταρισμένο ελαστικό, δεν έχουν άλλη ρεζέρβα για την Ειδική της Θήβας.
Νο28: PROTASOV Yurii - CHEREPIN Pavlo
«Όλα καλά, είχε πολλή σκόνη.»
Νο29: NORDGREN Juuso - SUOMINEN Tapio
«Δεν ήταν τόσο καλή η εκκίνησή μας, γλιστρούσε πολύ.»
Νο30: HALKIAS Efthimios - MAHAERAS Leonidas
«Πρώτη Ειδική για εμάς, θέλαμε να προσφέρουμε θέαμα. Ο αγώνας ξεκινά στην Θήβα»

Ε.Δ.2 | ΘΗΒΑ: Ο Lukyanuk στην αντεπίθεση!


Μήκος: 30,53 χλμ. | Έδαφος: μαλακό χώμα | Θερμοκρασία: 32ο C

Ο Alexey Lukyanuk ξεπέρασε πολύ γρήγορα την ατυχία του νωρίτερα στην Υπερειδική Διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, με μια εντυπωσιακή επίδοση στη μεγαλύτερη Ειδική του αγώνα, τη Θήβα των 30,53 χλμ.
O Ρώσος επικεφαλής του πρωταθλήματος ήταν 44,5 δευτ. ταχύτερος του Eyvind Brynildsen και πήρε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 33,5 δευτ. από τον Νορβηγό. Τρίτος στην ΕΔ και στη γενική θα διανυκτερεύσει ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα της καριέρας του στο ERC.
Στην Ειδική της Θήβας, τη μεγαλύτερη του αγώνα (μήκους 30,53 χλμ.), υπήρξαν δύο εγκαταλείψεις για τον αγώνα του ERC: του Lukasz Habaj από έξοδο -χωρίς σοβαρές συνέπειες- στο 18ο χλμ., καθώς και των Βασίλη και Παναγιώτη Δρυμούση εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Επίσης, με μια σύντομη έξοδο από το δρόμο ο Paulo Nobre προκάλεσε ζημιά στο εμπρός μέρος του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από 2,5 λεπτά.

Στο μεταξύ, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επικεφαλής της γενικής κατάταξης πέρασαν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας, που ήταν στη Θήβα 9,8 δευτ. ταχύτεροι από τους Μπαντούνα-Σούκουλη.
No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Είναι μεγάλη έκπληξη. Κάναμε κάποια λάθη. Ο δρόμος ήταν πραγματικά καθαρός για εμάς, καλύτερα από τους οδηγούς μπροστά μας.»
Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Ω Θεέ μου, εντελώς τρελή Ειδική, απολύτως καθόλου πρόσφυση. Χτύπησα σχεδόν δύο ή τρεις φορές στην αρχή, οπότε στη συνέχεια οδήγησα πιο επιφυλακτικά.»
Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Μου άρεσε αυτό η Ειδική. Μερικές τμήματα γλιστρούσαν πολύ. Είχα καλή αίσθηση αλλά γλιστρούσαμε πολύ.»
Νο4: GRZYB Grzegorz – WROBEL Jakub
«Η ειδική ήταν πάρα πολύ δύσκολη, δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι με τη ρύθμιση. Αλλά είμαστε εδώ, αύριο είναι εντελώς διαφορετική μέρα.»
Νο5: HABAJ Lukasz – DYMURSKI Daniel
Σχόλιο: Βγήκαν εκτός δρόμου, το πλήρωμα είναι καλά.
Νο6: BRYNILDSEN Eyvind – ENGAN Veronica
«Πολύ καλή Ειδική αλλά είχαμε ένα τετακέ σε μια στροφή. Είχαμε καλό ρυθμό, είμαι χαρούμενος.»
Νο7: TSOULOFTAS Alexandros – CHRYSOSTOMOU Antonis
«Είχαμε πρόβλημα με τον επιλογέα των ταχυτήτων. Σε μία φουρκέτα βγήκαμε λίγο εκτός και χτυπήσαμε λίγο το αυτοκίνητο. Οδηγούσαμε για 20 χιλιόμετρα με αυτό το πρόβλημα.»
Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert – CHRISTIAN Frank
«Καταπληκτική Ειδική. Πραγματικά απίστευτη. Κάναμε ένα λάθος. Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο ολισθηρό, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό.»
Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Η πρόσφυση ήταν τραγική. Μηδενική. Καλή Ειδική για εμάς, προσπαθούσαμε να έχουμε καθαρή γραμμή.»
Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre
«Ήταν εντάξει για εμάς, έχουμε δει ένα αυτοκίνητο δίπλα στο δρόμο.»
Νο12: AVCIOGLOU Orhan – KORKMAZ Burcin
«Καθαρίζαμε το δρόμο, γλιστρούσε πολύ. Μου έσβησε ο κινητήρας σε μια φουρκέτα. Αλλά είναι εντάξει, τέλος για σήμερα. Αύριο θα είναι πιο σκληρή ημέρα.»
Νο14: NOBRE Paulo – MORALES Gabriel
«Βγήκαμε από το δρόμο και η επιστροφή σε αυτόν ήταν δύσκολη». Σχόλιο: Ζημιά στον εμπρός προφυλακτήρα.
Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Αισθάνομαι σαν τον Ogier, ‘καθαρίζουμε’ τον δρόμο. Δεν ήταν κακή οδήγηση για εμάς, αλλά ‘καθαρίζαμε’ πολύ.»
Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
«Ήταν ζεστά πολύ και με πολλή σκόνη. Οδηγούσαμε στη σκόνη των προηγούμενων αυτοκινήτων.»
Νο18: ALONSO Juan-Carlos – MONASTEROLO Juan Pablo
«Δεν ήταν τόσο σκληρή όπως περίμενα ήταν όμως πολύ ολισθηρή. Απόλαυσα την Ειδική.»
Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Όλα καλά. Γλιστρούσε πολύ αυτή η Ειδική. Δεν κάναμε κανένα λάθος.»
Νο21: MELEGARI Zelindo – CECCHI Andrea-Marco
«Είμαι πολύ κουρασμένος. Ήταν μία μεγάλη Ειδική για εμένα. Μου αρέσουν οι μεγάλες Ειδικές διαδρομές αλλά αυτή δεν ήταν εύκολη.»
Νο22: PANTELI Petros – «Q8»
«Ήταν πολύ καλά αλλά είχαμε προβλήματα με τα φρένα.»
Νο24: FALCON Emma – GONZALEZ Eduardo
«Είναι πολύ ζεστά και δύσκολα. Αλλά είμαι χαρούμενη για σήμερα, ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος.»
Νο25: MURADIAN Artur - CHELEBAEV Pavel
«Χρειαζόμασταν περισσότερο εμπιστοσύνη. Στη μέση της Ειδικής είχαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης, γι 'αυτό και αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό. Αλλά ήταν καταπληκτική Ειδική.»
Νο26: KARELLIS Chrysostomos – PANAYIOTOUNIS Elias
«Ήταν πολύ δύσκολη Ειδική. Δεν μπορώ να οδηγήσω, ήταν πολύ σκληρό και πολύ μαλακό, δυσκολευόμουν να μείνω στο δρόμο.»
Νο27: GHOSH Amittrajit – NAIK Ashwin
«Δυσκολεύομαι στην οδήγηση. Είμαι εδώ στην Ελλάδα για πρώτη φορά, οπότε δεν ξέρω πώς να ετοιμάσω το αυτοκίνητο. Έχω χάσει πολύ χρόνο.»
Νο28: PROTASOV Yurii – CHEREPIN Pavlo
«Κάναμε ένα μικρό λάθος, είμαστε πολύ χαρούμενοι. Αυτή ήταν η πρώτη πραγματική χωμάτινη Ειδική Διαδρομή για εμάς μετά από τρία χρόνια.»
Νο29: NORDGREN Juuso – SUOMINEN Tapio
«Καθυστερήσαμε σε μία διασταύρωση, έπρεπε να κάνουμε όπισθεν.»
Νο33: “EL NAK Jr” – VIGOS Andreas
«Οδηγήσαμε πολύ φυλαγμένα. Δε μας έχει φύγει ακόμα το άγχος. Αύριο είναι μία άλλη ημέρα.»

ΕΔ3 | EKO ΝΕΑ ΑΜΦΙΣΣΑ: Lukyanuk και Brynildsen στα δέκατα


Μήκος: 14,28 χλμ. | Έδαφος: σκληρό χώμα | Θερμοκρασία: 31ο C

Ο Alexey Lukyanuk και ο Eyvind Brynildsen ξεκίνησαν μια μάχη στα δέκατα του δευτερολέπτου στην εναρκτήρια Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, «ΕΚΟ Νέα Άμφισσα 1».
Ο Ρώσος ήταν μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Νορβηγό, ενώ ο τρίτος Bruno Magalhaes έμεινε 13,3 δευτ. πίσω. Το Ακρόπολις, στο μεταξύ, άρχισε να επιβεβαιώνει τη φήμη του για τη φθορά των ελαστικών, καθώς o Juuso Nordgren και ο Orhan Avcioglou είχαν από ένα κλατάρισμα - αλλά συνέχισαν.
No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey“Δεν πιέσαμε πολύ. Οι συνθήκες είναι αρκετά διαφορετικές. Είναι μεγάλο το σκέλος έτσι προσπαθούμε να οδηγούμε προσεκτικά.”
Νο2: MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo
“Πολύ γρήγορη Ειδική, όχι το καλύτερο για την αρχή της ημέρας. Ήμουν πολύ προσεκτικός σε ορισμένα σημεία. Σήμερα θα είναι δύσκολα. Δεν θέλω να διακινδυνεύσω πολύ. Το αυτοκίνητο είναι καλύτερο από χθες.”

Νο3: HERCZIG Norbert - FERENCZ Ramon
“Αυτή η Ειδική ήταν εντάξει, ο δρόμος ήταν πραγματικά ολισθηρός, αλλά είναι μέρος α
Νο4: GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub“Το απόλαυσα, με τη θέση εκκίνησής μας ήταν πιο ολισθηρό από όσο περίμενα. Το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί από χθες.”
Νο5: HABAJ Lukasz - DYMURSKI Daniel“Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά, δούλευαν μέχρι τις 2 μ.μ. για να επισκευάσουν το αυτοκίνητο το οποίο είναι σαν καινούργιο τώρα. Έχουμε λίγο πρόβλημα με την ένδειξη πίεσης νερού, αλλά είναι εντάξει.”
Νο6: BRYNILDSEN Eyvind - ENGAN Veronica
“Καθαρή Ειδική για εμάς αλλά είναι τραχιά. Πολλές πέτρες στην ιδανική γραμμή. Προσπάθησα να αποφύγω οποιοδήποτε λάθος.”
Νο7: TSOULOFTAS Alexandros - CHRYSOSTOMOU Antonis
“Όλα εντάξει, έχουμε μεγαλύτερη πρόσφυση από πριν και πιέσαμε περισσότερο. Είμαστε ευτυχείς.”
Νο9: PTASZEK Hubert - SZCZEPANIAK Maciej
“Είμαστε δεύτεροι στο δρόμο και δεν είναι η καλύτερη επιλογή , δεν πρέπει να εκπλαγούμε και να ζήσουμε με αυτό. Προσπαθήσαμε να πάμε καθαρά, αλλά με αυτή τη θέση στο δρόμο δεν είναι εύκολο.”
Νο12: AVCIOGLOU Orhan - KORKMAZ Burcin
“Είχαμε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή, ίσως τρία χιλιόμετρα από την αρχή.”
Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios
“Γλιστρούσε αρκετά, πήγαμε με ασφάλεια να προστατέψουμε τα ελαστικά. Στο τέλος το αυτοκίνητο έσβησε, χάσαμε ίσως δέκα ή δεκαπέντε δευτερόλεπτα.”
Νο28: PROTASOV Yurii - CHEREPIN Pavlo
“Όχι τόσο άσχημα νομίζω, προσπαθήσαμε να βρούμε το σωστό ρυθμό. Προσπάθησα να αλλάξω το στυλ οδήγησης από χθες, είμαι πολύ χαρούμενος.”
Νο29: NORDGREN Juuso - SUOMINEN Tapio
“Έχουμε κλατάρισμα ίσως τρία χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση” (Έχασαν περισσότερο από 1 λεπτό) 

ΕΔ4 | ΔΡΟΣΟΧΩΡΙ: Καταστροφή για Lukyanuk, Brynildsen και Nordgren



Μήκος: 25,10 χλμ. | Έδαφος: σκληρό χώμα | Θερμοκρασία: 32ο C

Ο Bruno Magalhaes τέθηκε επικεφαλής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018 καθώς ο Alexey Lukyanuk, ο Eyvind Brynildsen και ο Juuso Nordgren έχασαν πολύ χρόνο με προβλήματα που αντιμετώπισαν στα 25 χιλιόμετρα της 4 ης ΕΔ του αγώνα, και δεύτερης της σημερινής ημέρας, «Δροσοχώρι 1».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του ERC Lukyanuk ολοκλήρωσε την Ειδική έχοντας χάσει 19 λεπτά, καθώς στο μέσον της Ειδικής μιας πρόσκρουση τον άφησε με σπασμένο ημιαξόνιο και κατεστραμμένο τον εμπρός αριστερό τροχό. Ο Nordgren είχε δύο κλαταρίσματα, ενώ ο Brynildsen έχασε 3 λεπτά για να αλλάξει έναν τροχό έπειτα από κλατάρισμα. Ως αποτέλεσμα, ο Magalhaes ηγείται του αγώνα, με διαφορά 43,3 δευτ. από τον Norbert Herczig.

Κλατάρισμα είχε, επίσης, και ο Yuriy Protasov, όπως και ο πρωταγωνιστής του ERC2 Sergei Remennik, ενώ από τους Έλληνες ο Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta R5) ολοκλήρωσε την Ειδική με τρεις τροχούς.


No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey

“Κάτι σαν στις Αζόρες πέρυσι. Προσπάθησα να πάω πιο προσεκτικά και αργά και τελικά χτυπήσω κάτι μέσα στη στροφή γωνία. Έχει σπάσει ένας άξονας, πρέπει να συζητήσουμε με την ομάδα.”

Νο2: MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo

“Τρελή Ειδική, πολλές πέτρες που έπρεπε να αποφύγω. Αλλά ήταν καλύτερο από το να χάσω χρόνο με κάποιο κλατάρισμα. Έχασα τη συγκέντρωσή μου σε ορισμένες στροφές. Πολλές
πέτρες.”

Νο3: HERCZIG Norbert - FERENCZ Ramon

“Είναι μόνο η έναρξη του αγώνα, δυστυχώς η θέση εκκίνησης δεν είναι καλή, πρέπει να καθαρίσουμε το δρόμο.”

Νο4: GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub

“Δύσκολη ειδική, το περίμενα αυτό. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.”

Νο5: HABAJ Lukasz - DYMURSKI Daniel

“Είναι δύσκολο να το πω με λόγια. Τόσες πέτρες, η πιο δύσκολη ειδική της ζωής μου.”

Νο6: BRYNILDSEN Eyvind - ENGAN Veronica

“Είχαμε κλατάρισμα, οπότε έπρεπε να σταματήσουμε και να αλλάξουμε λάστιχο. Το σχέδιό μου ήταν να οδηγήσω σταθερά, υπήρχαν πολλές πέτρες, δυστυχώς είχαμε κλατάρισμα.”

Νο7: TSOULOFTAS Alexandros - CHRYSOSTOMOU Antonis

“Νόμιζα ότι είχαμε ένα κλατάρισμα, προφανώς δεν ήταν. Χάσαμε τόσο πολύ χρόνο.”

Νο9: PTASZEK Hubert - SZCZEPANIAK Maciej

“Είναι μόνο που μπορώ να κάνω σε αυτόν τον δρόμο. Πολύ ολισθηρός, προσπαθούμε να επιβιώσουμε.”

Νο11: MONTEIRO Aloisio - COUCEIRO Andre

“Κάναμε ίσως 10 χιλιόμετρα με κλαταρισμένο ελαστικό.¨

Νο16: GALATARIOTIS Simos - IOANNOU Antonios

“Γλιστρούσε όπως αναμενόταν, αλλά είναι εντάξει.”

Νο17: REMENNIK Sergei - ROZIN Mark

“Περίπου 10 χιλιόμετρα πριν από το φινάλε είχαμε κλατάρισμα, προσπαθήσαμε να
αποφύγουμε τα προβλήματα, δυστυχώς δεν τα καταφέραμε.”

Νο28: PROTASOV Yurii - CHEREPIN Pavlo

“Έχουμε ένα κλατάρισμα και αλλάξαμε ελαστικό. Χρειάστηκαν περίπου δύο λεπτά.”

Νο29: NORDGREN Juuso - SUOMINEN Tapio

“Υπάρχει κάποια ζημιά στο πίσω μέρος, δεν ξέρω.” Διπλό κλατάρισμα.

Νο30: HALKIAS Efthimios - MAHAERAS Leonidas

“Αρχίζουμε και το βρίσκουμε. Είναι Ακρόπολις και όσοι πηγαίνουν πολύ γρήγορα θα έχουν προβλήματα.”

Νο33: "EL NAK Jr" - VIGOS Andreas

“Εξουθενωτική Ειδική, εμείς συνεχίζουμε με στρατηγική και με στόχο να τερματίσουμε.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Tο ΄΄Πολύδροσος Παρνασσού΄΄ δημοσιεύει τα σχόλια των αναγνωστών του. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι βγάζουμε τα απωθημένα μας ανώνυμα και τα φορτώνουμε στη πλάτη του διαχειριστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας.Σε επώνυμα σχόλια η δημοσιεύματα απαντήσεις ή σχολιασμοί δημοσιεύονται μόνο τα επώνυμα.