Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Παραδοσιακό Αμφίκλειας (Δαδί Φθιώτιδας) - ΑΠΡΙΛΗ, ΑΠΡΙΛΗ Μ' ΔΡΟΣΕΡΕ - Τραγουδάει παρέα Δαδιωτών.

Γιώργος Βιδάκης
Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ, Μάη μου λελουδιασμένε,
όλο τον κόσμο γιόμωσες λελούδια και καλούδια
και μένα με περέπλεξες σ' ενός λεβέντ' αγκάλη,
σ' ενός λεβέντη γεμενί, σ' ενός Δαδιώτ' αγκάλη.....



Απόσπασμα από εκπομπή της ΕΡΤ "Το Δημοτικό Τραγούδι" 1987. Επιμέλεια: Δόμνα Σαμίου - Νίκος Μπαζιάνας. Οι στίχοι του τραγουδιού χωρίς τα τσακίσματα: Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ, Μάη μου λελουδιασμένε, όλο τον κόσμο γιόμωσες λελούδια και καλούδια και μένα με περέπλεξες σ' ενός λεβέντ' αγκάλη, σ' ενός λεβέντη γεμενί, σ' ενός Δαδιώτ' αγκάλη. Οι στίχοι του τραγουδιού με τα τσακίσματα: Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ, Γιώργη μου και γραμματικέ, Μάη μου λελουδιασμένε, Γιώργη μου γραμματισμένε,] όλο τον κόσμο γιόμωσες, μωρέ Γιωργούλα μ' δυο βολές, γυιε μ', λελούδια και καλούδια, γεια σ' αγάπη μου καινούργια, και μένα με περέπλεξες, μωρέ Γιωργούλα μ' δυο βολές, γυιε μ', σ' ενός λεβέντ' αγκάλη, Γιώργη μου και παλικάρι, σ' ενός λεβέντη γεμενί, Γιώργη μου και γραμματιστή, γυιε μ', σ' ενός Δαδιώτ' αγκάλη, Γιώργη μου και παλικάρι. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου