Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Traditional Sephardic - LA ROSA ENFLORECE - Therese Schroeder-Sheker


Γιώργος Βιδάκης
Τα αηδόνια τραγουδούν, αναστενάζοντας για την αγάπη
Και το πάθος με σκοτώνει....



From album "Rosa Mystica"
Το Τριαντάφυλλο Ανθεί Το τριαντάφυλλο ανθεί, το μήνα του Μαΐου Η ψυχή μου σκοτεινή, υποφέροντας από την αγάπη Υποφέροντας από την αγάπη Τα αηδόνια τραγουδούν, αναστενάζοντας για την αγάπη Και το πάθος με σκοτώνει, η θλίψη μου αυξάνεται Η θλίψη μου αυξάνεται Έλα γρηγορότερα περιστεράκι μου Έλα γρηγορότερα σε μένα Έλα γρηγορότερα ψυχή μου, γιατί θα πεθάνω Γιατί θα πεθάνω Το τριαντάφυλλο ανθεί, το μήνα του Μαΐου Η ψυχή μου σκοτεινή, υποφέροντας από την αγάπη Υποφέροντας από την αγάπη Υποφέροντας από την αγάπη. La rosa enflorece La rosa enflorece, en el mes de mayo Mi alma s'escurece, sufriendo de amor Sufriendo de amor Los bilbílicos cantan, suspirando el amor Y la pasión me mata, muchigua mi dolor Muchigua mi dolor Más presto ven palomba, más presto ven a mí Más presto tú mi alma, que yo me voy morir Que yo me voy morir La rosa enflorece, en el mes de mayo Mi alma s'escurece, sufriendo de amor Sufriendo de amor Sufriendo de amor. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου