Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ .....Διονύσιος Λαυράγκας - ΛΑΛΟΥΝ Τ' ΑΗΔΟΝΙΑ - Χορωδία Και Μαντολινάτα Του Φώτη Αλέπορου

Γιώργος Βιδάκης
Μια μαγεμένη ανατριχίλα με περιμένει 
κάθε αυγή, θαρρώ πως βγάζω ανθούς και φύλλα
κι απλώνω ρίζες μες στη γη......



Στίχοι: Γ. Αθάνα -,(Γεωργίου Αθανασιάδη-Νόβα.) Μουσική: Διονύσιος Λαυράγκας Ερμηνεία :Χορωδία Και Μαντολινάτα Του Φώτη Αλέπορου Καντάδες Της Παληάς Αθήνας, 1987 Λαλούν τ’ αηδόνια και πλαντάζω, ανθούν τα ρόδα και μεθώ, το φεγγαράκι κουβεντιάζω και μου `ρχεται να τρελαθώ. Λαλούν τ’ αηδό λαλούν τ’ αηδόνια και πλαντάζω, ανθούν τα ρό ανθούν τα ρόδα και μεθώ, το φεγγαράκι κουβεντιάζω και μου `ρχεται να τρελαθώ. Μια μαγεμένη ανατριχίλα με περιμένει κάθε αυγή, θαρρώ πως βγάζω ανθούς και φύλλα κι απλώνω ρίζες μες στη γη. Μια μαγεμέ μια μαγεμένη ανατριχίλα με περιμέ με περιμένει κάθε αυγή, θαρρώ πως βγάζω ανθούς και φύλλα κι απλώνω ρίζες μες στη γη. Μα ποιο μεθύσι και ποια τρέλα και ποια ανοιξιάτικη χαρά μοιάζει μ’ αυτήν που θέλεις έλα κι όλα τα νιώθω μια φορά. Μα ποιο μεθύ μα ποιο μεθύσι και ποια τρέλα και ποια ανοιξιά και ποια ανοιξιάτικη χαρά μοιάζει μ’ αυτήν που θέλεις έλα κι όλα τα νιώθω μια φορά. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου