Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ......Vincenzo Capezzuto & K. Papadopoulou - ARE MOU RINDINEDDHA -Traditional


Γιώργος Βιδάκης
Στέκομαι μπρος στη θάλασσα
και σε κοιτώ ξανά
λίγο που γέρνεις λίγο ανεβαίνεις
κι ίσα αγγίζεις το νερό....

άραγε πόσους τόπους μας
θα πέρασες εσύ
άραγε που να ‘χτίσες
τη φωλίτσα σου εσύ


Are mou Rindineddha Traditional (canto greco-salentino) Album Mediterraneo 2013 Παίζει το Μουσικό σύνολο πρώιμης και μπαρόκ μουσικής L’Arpeggiata Διεύθυνση:Christina Pluhar. Vincenzo Capezzuto & Katerina Papadopoulou (voice) Sokratis Sinopoulos (Iyra), Nikolaos Mermigkas (lavta), Sarah Ridy (baroque harp), Margit Obellacker (psaltery), David Mayoral (percussions), Doron Sherwin (cornetto), Francesco Turrisi (harpsichord), Christina Pluhar (theorbo), Marcello Vitale (chitarra battente), Boris Schmidt (bass) ARE MOU RINDINEDDHA - ΆΡΑΓΕ ΧΕΛΙΔΌΝΙ ΜΟΥ Aremu rindineddha Άραγε χελιδόνι μου plea talassa se guaddhi ποια θάλασσα σε φέρνει ce a putt' e ste 'ce ftazzi και ποιος σε περιμένει ma to kallo cerro. μ' αυτόν τον καλό καιρό vasta to petton apsro άσπρο το στήθος σου mavre vasta tes ale και τα φτερά σου μαύρα stavri kulor de mare τη θάλασσα στη ράχη ce i kuta en'diu nifti στα δυο την ουρά kaimmeno mbro sti talassa στέκομαι μπρος στη θάλασσα evo se kanono και σε κοιτώ ξανά lio ngherni lio kalei λίγο που γέρνεις λίγο ανεβαίνεις lio nghizzi to nero κι ίσα αγγίζεις το νερό aremu plea paissia άραγε πόσους τόπους μας pleus topus ise diammena θα πέρασες εσύ pu in echi ghianomena άραγε που να ‘χτίσες ti foddhean esu τη φωλίτσα σου εσύ an ifsera ti diaike αχ και να’ ξερα αν διάβηκες apu cirtea s'emena από κει που εγώ βαστώ ka possa guaita sena ποσά αλήθεια θα ρωτούσα su roto na mu pi να μου πεις και να σου πω ma su tipo mu lei μα ούτε λέξη δε μου λες ja possa sse roto για όλα αυτά που σου ρωτώ lio ngherni lio kalei λίγο που γέρνεις λίγο ανεβαίνεις lio nghizzi to nero κι ίσα που αγγίζεις το νερό. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου