Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Επικοινωνία με έναν έφηβo και ....άφωνη η μανούλα ! - Της Δήμητρας Μουλαρά

Ο γιος μου, ετών 13, είναι στο σπίτι ενός φίλου του. Λίγη ώρα πριν φύγει μού παραπονέθηκε για ....
πόνο στη κοιλιά του (μάλλον κρυώσαμε γιατί είμαι κι εγώ έτσι), ο οποίος εξαφανίστηκε ως δια μαγείας μόλις του έγινε η πρόσκληση.
Πηγαίνει, λοιπόν, κανονικά και τον ενημερώνω πως σε 3 ώρες θα πρέπει να επιστρέψει σπίτι. Στη πορεία σκέφτομαι να τον πάρω τηλέφωνο, περισσότερο για να ρωτήσω για τη κοιλιά του, μιας κι είμαι σίγουρη πως περνάει καλά εκεί. Γνωρίζω όμως πως δεν χαίρεται ιδιαίτερα όταν τον παίρνω τηλέφωνο και είναι οι φίλοι του μπροστά, οπότε αποφασίζω να του στείλω μήνυμα.
Και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
*Ήλιε μου, τι κάνεις; Πώς είσαι; Πονάει η κοιλιά σου;
*Κλ μαμά; Νιώθω κλτρ τρ. Η μαμά τ ετοιμάζει νμζ πιτσάκια για φαγητό αλλά μλν δε θα φάω τπτ. Περνάω spr εδώ, είναι οτκ. Εσύ τι κνς;
Διαβάζω πολλές φορές την απάντησή του. Αναρωτιέμαι σε τι γλώσσα είναι. Τα γράμματα είναι ελληνικά αλλά οι προτάσεις ακαταλαβίστικες. Μερικές λέξεις είναι γνωστές αλλά οι υπόλοιπες;
Τι έγινε βρε παιδιά; Είναι καλά; Μήπως τον έχουν απαγάγει εξωγήινοι και μου απαντούν από το κινητό του; Δεν μπορώ να βγάλω νόημα αλλά προσπαθώ να το παίξω κι άνετη προς αποφυγή παρεξήγησης (άτιμη εφηβεία!).
Ξεκινάω να γράφω την απάντησή μου. Τη σβήνω. Γράφω άλλη... πιο cool. Τη σβήνω. Του ζητάω να μου ξαναγράψει το μήνυμα με ολόκληρες τις λέξεις για να καταλάβω. Το σβήνω. Στο τέλος παίρνω ανάσα και του γράφω:
  • Ηλία, δεν κατάλαβα τίποτα από το μήνυμά σου. Ελπίζω να είσαι καλύτερα και να περάσεις πολύ ωραία. Θέλω επίσης να σου ζητήσω να μη φας τίποτα αν σου προσφέρουν κάτι. Για μένα, όμως, βρε αγόρι μου, ούτε που ρωτάς τι κάνω...
Απάντηση φυσικά δεν έλαβα ποτέ! Μετά από 3 ώρες έρχεται στο σπίτι όπως είχαμε πει. Με ρώτησε πώς είμαι με τον κοιλόπονο, μου είπε πως πέρασε υπέροχα και πήγε στο δωμάτιό του.
Μετά από λίγα λεπτά βγαίνει κρατώντας ένα χαρτί στα χέρια του. Έρχεται, με αγκαλιάζει και μου λέει:
  • Κράτησέ το και κάθε φορά που ανταλλάσουμε μηνύματα να το έχεις μαζί σου για να μπορούμε να επικοινωνούμε. Είμαστε σύμφωνοι;

Το ανοίγω και βλέπω να γράφει:
κλ = καλά
κλτ= καλύτερα
τρ= τώρα
τ= του, μ= μου, σ=σου κλπ
μλν= μάλλον
τπτ= τίποτα
spr= super
οτκ- ό,τι καλύτερο
κνς= κάνεις

Άφωνη η μανούλα!
πηγή; Το περιοδικό mother's bird

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου