Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Τι θέλω - Βασίλης Παπακωνσταντίνου & Παιδική Χορωδία Δ. Τυπάλδου

Γιώργος Βιδάκης
Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,
σε ξένα αναστηλώματα δεμένο,
ας είμαι ένα καλάμι, ένα χαμόδεντρο,
μα όσο ανεβαίνω, μα όσο ανεβαίνω, μόνος ν' ανεβαίνω.....





Στίχοι: Γεώργιος Δροσίνης Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα, σε ξένα αναστηλώματα δεμένο, ας είμαι ένα καλάμι, ένα χαμόδεντρο, μα όσο ανεβαίνω, μα όσο ανεβαίνω, μόνος ν' ανεβαίνω. Δε θέλω του γυαλιού το λαμπροφέγγισμα, Που γίνεται άστρο με του ήλιου τη χάρη Θέλω να δίνω φως από τη φλόγα μου, Κι ας είμαι κι ένα ταπεινό λυχνάρι. Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα, σε ξένα αναστηλώματα δεμένο, ας είμαι ένα καλάμι, ένα χαμόδεντρο, μα όσο ανεβαίνω, μα όσο ανεβαίνω, μόνος ν' ανεβαίνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου