Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Τετάρτη 17 Απριλίου 2024 σήμερα...Στις 12:00 η κηδεία της Αικατερίνης Νικ. Φούρλα, στην Πολύδροσο......

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!....Το χάραμα επήρα - Νένα Βενετσάνου (Ελεύθεροι Πολιορκημένοι)

Γιώργος Βιδάκης
Παράμερα στέκει
Ο άντρας και κλαίει·
Αργά το τουφέκι
Σηκώνει και λέει:
«Σε τούτο το χέρι
Τι κάνεις εσύ;
Ο εχθρός μου το ξέρει
Πως μου είσαι βαρύ





Α΄ Σχεδίασμα από τους Ελεύθερους Πολιορκημένους του Διονύσιου Σολωμού σε μουσική Χρήστου Λεοντή. Τραγουδά η Νένα Βενετσάνου. Συμμετέχουν: Η χορωδία «Φίλοι Μοντέρνας Μουσικής» υπό τη διεύθυνση του Δημήτρη Παπαδημητρίου. Η Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ. Η Ορχήστρα Χρήστου Λεοντή. Διευθύνει ο Χρήστος Λεοντής. Το τραγούδι που ακούγεται βρίσκεται στην έκδοση της Βουλής "Καντάτα ελευθερίας". ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ Α' 1 […] «Το χάραμα επήρα Του Ήλιου το δρόμο, Κρεμώντας τη λύρα Τη δίκαιη στον ώμο Κι απ' όπου χαράζει Ως όπου βυθά, Τα μάτια μου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι». 2 Παράμερα στέκει Ο άντρας και κλαίει· Αργά το τουφέκι Σηκώνει και λέει: «Σε τούτο το χέρι Τι κάνεις εσύ; Ο εχθρός μου το ξέρει Πως μου είσαι βαρύ.» 3 […] Της μάνας ω λαύρα! Τα τέκνα τριγύρου Φθαρμένα και μαύρα Σαν ίσκιους ονείρου· Λαλεί το πουλάκι Στου πόνου τη γη Και βρίσκει σπυράκι Και μάνα φθονεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου