Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΧΑ !!!! !!! Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος....μιλάει για πολιτικούς που ζουν λάθρα, κρυμμένοι στα πολυτελή ξενοδοχεία με γκόμενες, έχοντας συζύγους "αξεσουάρ".

Σάλος !!!Περισσεύει η υποκρισία στην πολιτική, σύμφωνα με τις αποκαλύψεις που κάνει ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, μιλώντας για πολιτικούς που ζουν....
λάθρα, κρυμμένοι στα πολυτελή ξενοδοχεία με γκόμενες, έχοντας συζύγους «αξεσουάρ». Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρώην υπουργός Αρης Σπηλιωτόπουλος, στην «Espresso» , σχολιάζοντας τη σκληρή κριτική που είχε δεχτεί και δέχεται ακόμη ο ίδιος για τη ζωή του, ξεμπροστιάζει και την παράλληλη υποκριτική ζωή πολλών συναδέλφων του.

Υποστηρίζει επίσης πως ποτέ δεν έπαψε να είναι φίλος του Κώστα Καραμανλή, δεν μάλωσαν ποτέ οι δυο τους, ούτε ακόμη και όταν εκείνος, φεύγοντας από κυβερνητικός εκπρόσωπος, μπορεί να αισθάνθηκε σαν «στυμμένη λεμονόκουπα».
Ο Αρης Σπηλιωτόπουλος αποκαλύπτει τη φιλική σχέση που διατηρεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, υποστηρίζοντας όμως πως ο πρόεδρος της Ν.Δ. «κινδυνεύει» από τα λούμπεν, λαϊκίστικα στοιχεία της Ν.Δ., που φρενάρουν το έργο του.
Δηλώνει έτοιμος να κατέβει υποψήφιος στον Δήμο Αθηναίων, που είναι το μεράκι του, ενώ δεν αποκλείει να βάλει «βέρα στο δεξί» με την αγαπημένη του Φοίβη Γραμματικού.


Μεταξύ άλλων ο Άρης Σπηλιωτόπουλος σημειώνει: 
Υπάρχει η πολιτική σχολή της υποκρισίας, που λέει ότι κάνουμε τα πάντα αρκεί να μην τα μάθει ο κόσμος. Εχουμε γκαρσονιέρες, γκόμενες, αλλά και τη γυναίκα που την παρουσιάζουμε για να δείξουμε την επίκληση της οικογένειας, για να κοροϊδεύουμε τον κόσμο και για να παίρνουμε την ψήφο.
Εμένα με έχουν σχολιάσει ακόμη και για τα μαλλιά μου. Στην περίπτωση αυτή το πρόβλημα δεν είναι σε μένα αλλά σε αυτόν που κοιτάζει τις τρίχες μου. Οταν ασχολείσαι με τρίχες, το πρόβλημα το έχεις εσύ, όχι εγώ.
Το μαλλί το κάνω ανάλογα με το κέφι μου, ντύνομαι όπως ντυνόμουν και στην προσωπική μου ζωή τις σχέσεις μου δεν τις κρύβω.
Αυτοί λοιπόν που ασχολούνται με τις τρίχες να πάνε να δουν ποιοι μπαίνουν στα ξενοδοχεία για να ζήσουν λάθρα. Γιατί εγώ ξέρω συναδέλφους μου που προσπαθούν να χαρούν τις χαρές της ζωής ζώντας λάθρα και κοροϊδεύοντας τον κόσμο. Αυτός όμως είναι ο φτηνός λαϊκισμός.

ΚΟΥΣΚΟΥΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου