Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 26 Απριλίου σήμερα . .....

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Παραδοσιακό Σμύρνης - ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ (Σαν πας στα ξένα) - Χρήστος Τσιαμούλης


Γιώργος Βιδάκης
Μάτια μου, μάτια μου, μάτια μου,
των οματιών μου μάτια
τα μάτια μου δεν είδανε
σαν τα δικά σου μάτια.....




Μουσική-Στίχοι: Παραδοσιακοί Ερμηνεία : Χρήστος Τσιαμούλης - Kh'alil Karadouman Δίσκος : "ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ" 2001 Μάτια μου, μάτια μου, μάτια μου, των οματιών μου μάτια τα μάτια μου δεν είδανε σαν τα δικά σου μάτια. Τα μάτια σου τα όμορφα και τα γλυκά σου κάλλη με κάνανε και ξέχασα κάθε αγάπη άλλη Σαν πας στα ξένα, πάρε κι εμένα πάρε κι εμένα, για συντροφιά Μακριά κι αν θα σαι, να με θυμάσαι Να με θυμάσαι, παντοτινά Έπαιξαν οι μουσικοί: ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΣΙΑΜΟΥΛΗΣ: τραγούδι, ούτι, σάζι ΧΑΛΙΛ ΚΑΡΑΝΤΟΥΜΑΝ: κανονάκι, τραγούδι ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ: πολίτικη λύρα ΧΑΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ: νέι ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΟΦΡΑΣ: κοντραμπάσο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΡΥΠΗΣ: κρουστά Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου