Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Μίκη Θεοδωράκη - ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ - Χορωδία Συλλόγου Φίλων Ελληνικής Μουσικής (ΣΦΕΜ).

Γιώργος Βιδάκης
Δεν έχει μόνο ο Αύγουστος δυο φεγγάρια, ενίοτε και ο Γενάρης.
Μία ελεγεία λοιπόν για το φεγγάρι από τον Μίκη Θεοδωράκη, κάτι σαν χορικό αρχαίας τραγωδίας....
Φεγγάρι κάτσε στην αυλή,
ρακί να σε φιλέψω, 
το μυστικό μου να σου πω
πως το κορίτσι π’ αγαπώ
απόψε θα το κλέψω.



Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης Ερμηνεία : Χορωδία Συλλόγου Φίλων Ελληνικής Μουσικής (ΣΦΕΜ). Διευθύνει ο Μάνος Λοϊζος Δίσκος "ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ" 1962 Διεύθυνση ορχήστρας: Μίκης θεοδωράκης Μουσικοί: Γιάννης Διδίλης: Πιάνο. Κώστας Παπαδόπουλος, Λάκης Καρνέζης: Μπουζούκι Σταύρος Πλέσσας: Κιθάρα. Βαγγέλης Παπαγγελίδης: Μπάσο. Δήμος Μούτσης: Φυσαρμόνικα. Εύανδρος: Κρουστά Φεγγάρι στρογγυλό ταψί στο ράφι του σπιτιού μας, που καθρεφτίζεις τις χαρές, τις πίκρες και τις συμφορές, βοτάνι του καημού μας. Φεγγάρι, τόπι του παιδιού, του κήπου πορτοκάλι, πρώτο λυχνάρι του χωριού συντρόφι του παλικαριού της μάνας προσκεφάλι. Φεγγάρι κάτσε στην αυλή, ρακί να σε φιλέψω, το μυστικό μου να σου πω πως το κορίτσι π’ αγαπώ απόψε θα το κλέψω. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου