Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ....Παραδοσιακό Ιωνίας - ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ, ( Ολμάζ) - Σπυριδούλα Μπάκα

Γιώργος Βιδάκης

Η παραδοσιακή μουσική δεν είναι τα τραγούδια μόνα τους, αλλά η σχέση των ανθρώπων με αυτά. Σχέσεις ζυμωμένες μέσα από τον κύκλο της ζωής!..
Είπα σου μη με πειράζεις
κι άσε με στο χάλι μου σεβντίμ αμάν
και το νου μου τον επήρες
από το κεφάλι μου.



Η παραδοσιακή μουσική δεν είναι τα τραγούδια μόνα τους, αλλά η σχέση των ανθρώπων με αυτά. Σχέσεις ζυμωμένες μέσα από τον κύκλο της ζωής!.. Στίχοι - Μουσική: Παραδοσιακό Ερμηνεία : Σπυριδούλα Μπάκα Διασκευή-ενορχήστρωση : Saz Grubu Δίσκος : "Το Μωβ Προβατό" 2003 Το μουσικό "σχήμα"Saz grubu, που στα τουρκικά σημαίνει "ορχήστρα σαζιών", ιδρύθηκε το 1997, από το δεξιοτέχνη Περικλή Παπαπετρόπουλο, συσπειρώνει μια παρέα μουσικών, που βρίσκονται σε αέναη αναζήτηση: "Δάσκαλοι και μαθητές ταυτόχρονα, ακροατές και εκτελεστές, πομποί και δέκτες", οι οποίοι έχουν ζυμωθεί σε ένα αστικό περιβάλλον. Η μουσική αυτή παρέα εντάσσεται στο γενικότερο ρεύμα που παρατηρήθηκε από τη δεκαετία του '80 και είχε ως αίτημα την εκ νέου ανακάλυψη του παραδοσιακού ήχου. Γεγονός αδιανόητο λίγα μόλις χρόνια νωρίτερα, όταν ακόμη η παραδοσιακή μουσική ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με φολκλορικές και εθνικιστικές αντιλήψεις.. Από τα γλυκά σου μάτια τρέχει αθάνατο νερό σεβντίμ αμάν και σου γύρεψα λιγάκι και δε μου ‘δωσες να πιω Ολμάζ πιπίνι μου Ολμάζ να με πεθάνεις πολεμάς να με πεθάνεις πολεμάς Ολμάζ πιπίνι μου Ολμάζ Είπα σου μη με πειράζεις κι άσε με στο χάλι μου σεβντίμ αμάν και το νου μου τον επήρες από το κεφάλι μου Έλα να πάμε μάτια μου κι ας φέρουν τα κομμάτια μου κι ας φέρουν τα κομμάτια μου έλα να πάμε μάτια μου Άφες με γλυκιά μου αγάπη ν’ ακουμπήσω απάνω σου σεβντίμ αμάν και τερμάνι εγώ δεν έχω να θωρώ τα κάλλη σου Έλα να πάμε κει που λες που κάνουν τα πουλιά φωλιές που κάνουν τα πουλιά φωλιές έλα να πάμε κει που λες Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου