Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ....Αργύρης Κουνάδης - ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑΚΗ - Σταύρος Πασπαράκης

Γιώργος Βιδάκης
Πόσο μακριά είν’ η Κυριακή
και το Σαββάτο βράδυ
να ζητιανεύεις ψίχουλα
αντίδωρο ένα χάδι......




Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας Μουσική: Αργύρης Κουνάδης Ερμηνεία : Σταύρος Πασπαράκης Άλμπουμ: "ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ " 1973 Πόσο μακριά είν’ η Κυριακή και το Σαββάτο βράδυ να ζητιανεύεις ψίχουλα αντίδωρο ένα χάδι. Να ζητιανεύει η αγάπη μου μπροστά στην άγια εικόνα ένα φιλί μικρό παιδί σπουργίτι τον χειμώνα. Ένα φιλί μικρό παιδί τον ήλιο ποιος ορίζει ο μακαράς του εσκούριασε κι η πέτρα δε γυρίζει. Ο μακαράς του εσκούριασε σάπισε τον Βαρδάρη και παίζουν τα φαντάσματα κρυφτό με το φεγγάρι. Πού είν’ η ψυχή, πού είν’ η καρδιά και πού είσαι σταυραετέ μου. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου