Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ....Χρυσούλα Κεχαγιόγλου - ΤΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΕΕΙ Τ' ΑΗΔΟΝΙ - Παραδοσιακό Θράκης

Γιώργος Βιδάκης

Ας έχουμε `μεις οι φτωχοί, 
ας έχουμε τον ίσκιο μας
κι ας έχετε τα φλουριά σας.
Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι.....




Πουλάκια είναι κι ας κελαηδούν, πουλάκια είναι κι ας λένε..... Στίχοι: Παραδοσιακό Μουσική: Παραδοσιακό Ερμηνεία : Χρυσούλα Κεχαγιόγλου Ζωντανή ηχογράφηση από εμφάνιση του συγκροτήματος "Φρικαντέλα" στην Αθήνα. Οι Φρικαντέλα είναι ένα συγκρότημα που προσέκρουσε πάνω στα κοινά χαρακτηριστικά των ανθρώπων της γης μέσα από τις μουσικές τους. Παίζοντας ελληνικά παραδοσιακά τραγούδια μαζί με ιρλανδέζικα jigs, πετώντας μέχρι την Πούλια της Ιταλίας, διασχίζοντας τις Μογγολικές στέπες, βρέχοντας τα πόδια τους στα νερά της Σμύρνης και επιστρέφοντας στην Ελλάδα του σήμερα, με τις παγκόσμιες αποσκευές τους, υποστηρίζουν ότι “...οι άνθρωποι ανά τον κόσμο έχουν τόσο πολλά κοινά, που υπάρχει ελπίδα συνεννόησης”! Το συγκρότημα "Φρικαντέλα" αποτελείται από τους: Χρυσούλα Κεχαγιόγλου- φωνή Μιχάλη Καταχανά- βιολί, φωνή Γιάννη Δεσποτάκη- κρουστά, φωνή, overtones Γιάννη Μπουντέκα- κιθάρα, φωνή Πού `σουν εψές λεβέντη μου κι αντιπροψές καλέ μου. Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι. Εψές ήμουν στους ουρανούς κι αντιπροψές στους Άγιους. Τον άγγελό μου φίλευα και τον Χριστό κερνούσα. Και την κυρά την Παναγιά την επαρακαλούσα. Για να μου δώσει τα κλειδιά, κλειδιά του Παραδείσου. Ν’ ανοίγω τον Παράδεισο να μπω να σεριανίσω. Να 'δω πού κάθονται οι φτωχοί που κάθονται οι αφεντάδες. Στον ίσκιο κάθονται οι φτωχοί στον ήλιο οι αφεντάδες. Και τους φτωχούς παρακαλούν και τους παρακαλούνε. Δώστε φτωχοί τον ίσκιο σας και πάρτε τα φλουριά μας. Ας έχουμε `μεις οι φτωχοί, ας έχουμε τον ίσκιο μας κι ας έχετε τα φλουριά σας. Τι καλά το λέει τ’ αηδόνι. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου