Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ.....Anon., 17th century - TRES SIRENAS - Vincenzo Capezzuto, Katerina Papadopoulou, Raquel Andueza

Γιώργος Βιδάκης

Τρίγλωσση ερμηνεία του θαυμάσιου Μεσαιωνικού τραγουδιού.
Της θάλασσας τα κύματα
Έρχονται ένα, ένα
Σαν τα δικά μου βάσανα..




Anonymous (XVII Century) Album Mediterraneo 2013 Παίζει το Μουσικό σύνολο πρώιμης και μπαρόκ μουσικής L’Arpeggiata Διεύθυνση:Christina Pluhar. Vincenzo Capezzuto, Katerina Papadopoulou, Raquel Andueza (voice) Sokratis Sinopoulos (Iyra), Nikolaos Mermigkas (lavta), Sarah Ridy (baroque harp), Margit Obellacker (psaltery), David Mayoral (percussions), Doron Sherwin (cornetto), Francesco Turrisi (harpsichord), Christina Pluhar (theorbo), Marcello Vitale (chitarra battente), Boris Schmidt (bass) Neapolitan/Greek/Spanish, Chell’ cò mare te rice, Te l’ha sapè arricurdà, E a ’stu puort ce turnarrai Της θάλασσας τα κύματα Έρχονται ένα, ένα Σαν τα δικά μου βάσανα Cuan grande es el mar y las arenas, Tan grandes son mis ansias y mis penas, Que no basta mi dicha a defenderlas. Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου