Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ! Είχα πάει στο χωριό μου, τα είπα τα νέα στη γιαγιά μου και δείτε τι χαρές που έκανε !


Γ.Β
Και  το μεγάλο  βήμα  έγινε. Αυτό  που  είχε  ξαναγίνει  δηλαδή  το  2015 .  Μου  λέει  η  γιαγιά  μου. Τι  έγινε  παιδάκι μου  και  εδώ  χαλάει  ο κόσμος ?.....
Της  τα  είπα  τα  νέα . Μου  λέει,  άντε επιτέλους , να  πάρουμε  κανένα  βρακί  να  μην  φαίνεται  ο  κ...ς  μας  και  δείτε  απ' τη  χαρά  της  τι  έκανε ....

Πήγε  μπροστά  στη  βουλή  και  χόρεψε  τα  "καγκέλια " !


Και επειδή τα καλύτερα  έρχονται και  για να  μην  ξεχνιόμαστε,   δείτε τι χαμός  είχε  γίνει  όταν  είχαμε  βγεί στις  αγορές  και  το  2014 ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου