Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Κυριακή 20 Απρλίου σήμερα.....

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

"Μάγισσες, φέρτε βότανα τον πόνο μου να γιάνω" γιατί "Μία φούντωση, μια φλόγα έχω μέσα στην καρδιά" . ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΕΚΠΛΗΞΗ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΑΝΑΣΗ ΑΝΑΣΤ. ΑΔΑΜΑΚΟ.


Καλημέρα  και  καλή  εβδομάδα από εμάς , τον χιλιοτραγουδισμένο Παρνασσό και   την  όμορφη Σουβάλα με  δυό  τραγούδια (Μάγισες  φέρτε βότανα  και  Φραγκοσυριανή) έξοχα  παιγμένα και  τραγουδισμένα  από  τον νεαρό  Σουβαλιώτη  Θανάση  Αδαμάκο......




Μάγισσες, φέρτε βότανα

τον πόνο μου να γιάνω,

την έπαθα κι αγάπησα

μα δεν το ξανακάνω.



Μάγισσες, το κορίτσι μου

τώρα δε μ αγαπάει,
με γέλασε με πρόδωσε,
με ξέχασε και πάει.

Μάγισσες, όπως μ έλιωσε
θέλω κι αυτή να λιώσει
και το κακό που μου κανε
να τ ακριβοπληρώσει.



ΚΑΙ " Η ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ" ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ" 100 ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ & ΛΑΪΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ " ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013  ΤΗΣ  ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΕΦΟΥ 




Μία φούντωση, μια φλόγα
έχω μέσα στην καρδιά
λες και μάγια μου `χεις κάνει
Φραγκοσυριανή γλυκιά
λες και μάγια μου `χεις κάνει
Φραγκοσυριανή γλυκιά

Θα `ρθω να σε ανταμώσω
κάτω στην ακρογιαλιά
Θα ήθελα να σε χορτάσω
όλο χάδια και φιλιά
Θα ήθελα να σε χορτάσω
όλο χάδια και φιλιά

Θα σε πάρω να γυρίσω
Φοίνικα, Παρακοπή
Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
και ας μου `ρθει συγκοπή
Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
και ας μου `ρθει συγκοπή

Στο Πατέλι, στο Nυχώρι
φίνα στην Αληθινή
και στο Πισκοπιό ρομάντζα
γλυκιά μου Φραγκοσυριανή
και στο Πισκοπιό ρομάντζα
γλυκιά μου Φραγκοσυριανή





.....Και επίδειξη τεχνικής στο μπουζούκι από τον Θανάση




3 σχόλια:

  1. Θανάση πολλά συγχαρητήρια!!29 Νοεμβρίου 2016 στις 9:59 π.μ.

    Θανάση πολλά συγχαρητήρια!!
    Παρότι εγώ το έφκιαξα και ο Χρήστος το ανέβασε "περιποιημένο" το βλέπω συνέχεια , το χάρηκα και σε χαρήκαμε πάρα πολύ. Το "έχεις" και μάλιστα με το παραπάνω και ότι και νά κάνεις στην ζωή σου , να μην το αφήσεις. Να είσαι καλά , καλή πρόοδο και να χαμογελάς πάντα.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ρε Θανάση να είσαι καλά μας έφτιαξες τη μέρα.
    Είσαι πολύ καλός να μην το παρατήσεις το όργανο.
    Περιμένουμε από σένα πολλά!!!
    Εσύ από μικρός φαινόσουνα πως θα γίνεις μεγάλος Ρεμπέτης κι όχι μόνο!!!
    Καλή συνέχεια και περιμένουμε κι άλλες τέτοιες αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέλλον=Αισιοδοξία
    Στην προκειμένη περίπτωση, Θανάσης

    Γ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή