Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τετάρτη 24 Απριλίου.....

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

ΓΙΟΡΤΗ ΠΕΤΙΜΕΖΙΟΥ 2016. ΚΥΡΙΑΚΗ 25/9 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΗ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 π.μ..ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ. ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ .

Όλα  είναι  πλέον  έτοιμα. Το  πετιμέζι, η  σουσαμόπιτα , ο  χαλβάς, τα  πετμεζοκούλουρα, το πετμεζοκέικ, οι  δίπλες, τα  σουτζούκια και  οι  άλλες  λιχουδιές, που έφκιαξαν  οι  γυναίκες  με παραδοσιακό  τρόπο.
Για πρώτη φορά εφέτος και το θεϊκό ποτό 
'' το ρακοπετίμεζο''......






Η  γιορτή σημειώνουμε  οτι  θα  κρύβει και κάποιες   εκπλήξεις.
Οι γυναίκες  του  Συλλόγου  θα  είναι  στο  χώρο  της  πλατείας   από  πρωί  -πρωί της  Κυριακής  για  να  βοηθήσουν προκειμένου να γίνουν  όλα  όπως  έχουν  προγραμματισθεί.
Καλή  επιτυχία!

4 σχόλια:

  1. Κάθε τέλος του Σεπτέμβρη
    Σαν το καλοκαίρι βγαίνει
    Οι γυναίκες του χωριού
    Απ τον σύλλογο ΕΣΤΙΑ
    Έχουν μια τρανή γιορτή
    Στου Αη Ταξιάρχη απέναντι.
    Εκεί θα δείτε μεγαλεία
    Νόστιμα γλυκα μαγεια .
    Τρέξτε ολοι σας ταχεια
    Έχει μουσταλευρια,
    Κουλουράκια και σουτζουκια
    Και γλυκά για όλα τα γούστα
    #Μουστοποιητης#

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν υπαρχει σαλιο... πληρωσα τους φορους που εβαλε η κυβερνηση και ακομα χρωσταω. θα την βγαλω σπιτι με ψωμι μπαγιατικο βουτηγμενο σε αγνο νερακι και θα κανω παρτυ μονος μου με τα παιδια μου.

      Διαγραφή
  2. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ
    ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΠΑΣΟ .
    ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΟΝΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
    ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ
    ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΣΣΟ.

    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑΓΡΑΨΕΣ ΚΑΛΑ ΟΜΙΛΗΣΕΣ . ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΤΙ ΣΤΑ ΤΑΒΕΡΝΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΛΕΟΥΡΑ Η ΣΤΑ ΠΟΤΑΔΙΚΑ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΤΑ ΟΥΙΣΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ Η ΣΤΟ ΟΠΑΠΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΤΖΟΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΙΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΒΑΛΕ... ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΡΟΜΠΑ ...ΡΟΜΠΑ ΞΕΚΟΥΜΠΟΤΗ ....ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΗ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΜΕΖΟΠΤΕΣ ΦΑΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΟΥΣΤΟΥΚΟΥΛΟΥΡΟΥ ΧΑΨΑΜΕ ΚΑΙ ΠΕΤΙΜΕΖΑΚΙ ΗΠΙΑΜΕ ΚΑΙ ΡΑΚΟΠΕΤΙΜΕΖΟ ΡΟΥΦΗΞΑΜΕ ..ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ! ΟΛΑ ΤΖΑΜΠΑ! ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ .

    Α ΞΕΧΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ...ΑΦΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ? ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΕΣ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΟΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΣ ΑΚΟΥΝΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να σε καλα και εσυ για το ενδιαφερον σου που καθησες και εγραψες ολα αυτα. σε ευχαριστω. ομως ουτε ζητιανος ειμαι ουτε φιλαω κατουρημενες ποδιες πολιτικων και αλλων ανθρωπων,ουτε εγω ουτε τα παιδια μου. καλο ειναι και το ψωμακι με το νερο. μας δινει μεγαλη δυναμη,μα πανω απο ολα αξιοπρεπεια. σε ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή