Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Η ΜΑΡΙΑ Η ...ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ήταν στην παρουσίαση στην Πολύδροσο του βιβλίου του Δημήτρη Φαφούτη για τη φιλία του Γιάννη Μαρρέ με το Νικηφόρο Βρετάκο και δείτε πόσο ωραία τα έγραψε!!

 "Παρνασσός  χαιρετά  Ταύγετο"


Σε πέτρινου σχολειού αυλή,
άνοιξε τα πανιά του.
Βιβλίο Καλοτάξιδο,.......

ενθύμιο Φιλίας.

Λόγια απλά, ευγενικά
σπαρμένες οι σελίδες.
Ποιήματα, καρποί μεστοί
στο Σύντροφο, στο Φίλο.

Γιάννης Μαρρές, ο ποιητής
Άγγελος Λαβωμένος.
Της Πολυδρόσου Παρνασσού
μορφή αγαπημένη.

Νικηφόρος Βρεττάκος, Λάκωνας
Ταύγετου Καμάρι.
Ο ποιητής - αγωνιστής
της Ειρήνης, της Αγάπης.

Αντάμωσαν τα δυό βουνά,
η ανατολή κι η δύση.
Και δέθηκαν οι ποιητές
στου χρόνου το κουβάρι.

Αντάλλαξαν με ποίηση
αισθήματα κι ιδέες.
Διάπλατα ανοίξανε
παράθυρο στον Κόσμο.

Μας δίδαξαν Πολιτισμό,
΄Ηθος και Ιστορία.
Μα πιο πολύ μας έμαθαν
ΑΛΗΘΙΝΗ ΦΙΛΙΑ!!



ΜΑΡΙΑ Η ...... ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

3 σχόλια:

  1. Έμμετρα λόγια τρυφερά
    Μεστά και μετρημένα
    Δίνουν τιμή στον λόγιο
    Τιμή στους ποιητές μας

    Στίχοι στημένοι από καρδιάς
    Μ αγάπη κεντημένοι
    Κάνουν τις σκέψεις μας μορφές
    Βάζουν φτερά στον νου μας

    Εύγε Μαρία εύγε σου
    Μαγδαληνή Μαρία

    Πάνος Θροϊζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ22 Αυγούστου 2016 στις 10:33 μ.μ.

    Καλώς την την ποιήτρια
    τη νέα στην παρέα,
    πολύ μ' εντυπωσίασαν
    τα λόγια της τα ωραία.

    Ξέρεις Κυρία μου γλυκιά
    πολύ ωραία γράφεις
    και όλα με έξυπνο όνομα
    εσυ τα υπογράφεις.

    Μου άγγιξες Μαρία μου
    τις ψυχικές χορδές μου
    και καρτεράω τη στιγμή
    που με τα σοφά τα λόγια σου
    θα γράψω τις ωδές μου.

    Οι Σουβαλιώτες ποιητές
    όλοι τους σε θαυμάζουν
    και όλοι μου παρήγγειλαν
    πως θέλουν να σου μοιάσουν.

    ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ( ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΡΓΟΣ)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τους εξαιρετικούς ποιητές, που με ιδιαίτερη γενναιοδωρία λόγου, έκριναν θετικά την ποιητική μου προσπάθεια, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ!!!
    ΜΑΡΙΑ Η.........ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή