Το 1945 δύο Γάλλοι φίλοι ο Μαρσέλ Μπιχ και ο Εντουάρντ Μπουφάρντ αγόρασαν ένα ερειπωμένο εργοστάσιο λίγο έξω από το Παρίσι, όπου ξαναγέμιζαν με μελάνι τα στυλό διαρκείας.
ιδιαίτερη αξιοπιστία. Τότε ο Μπιχ σκέφτηκε να κατασκευάσει ένα στυλό διαρκείας το οποίο δεν θα ξαναγέμιζε με μελάνι, αλλά θα πετιόταν μόλις άδειαζε. Μετά από χρόνια πειραματισμών κατέληξε στο στυλό με μπίλια.
To θρυλικό λογότυπο της Bic. Απεικονίζει έναν μαθητή, με κεφάλι μπίλιας, να κρατά πίσω από την πλάτη του ένα στυλό Bic. Με αυτό το λογότυπο λανσάρονται και τα άλλα δημοφιλή προϊόντα της εταιρείας, όπως ξυραφάκια, αναπτήρες κ.α.
Η νέα εφεύρεση ήταν αξιόπιστη, καθώς η μπίλια επέτρεπε την ομαλή ροή του μελανιού και ταυτόχρονα ήταν τόσο φθηνή ώστε να μην αναγκάζεται κάποιος να το ξαναγεμίσει. Το πέταγε και απλά αγόραζε άλλο. Το νέο στυλό Bic (παραφθορά του ονόματος του εφευρέτη) δύο μόλις χρόνια μετά την εμφάνιση του στην αγορά πούλησε 21.000.000 τεμάχια!
Η εφεύρεση επιχειρηματικά ήταν εξαιρετική. Αφορούσε τους πάντες, άρα η αγορά ήταν όλος ο κόσμος, ήταν φθηνό και πουλιόταν τοις μετρητοίς, άρα υπήρχε πάντα ρευστότητα και κανένα φέσι.
Ο Μπιχ κατάφερε να πάρει λίγα από όλους και όχι πολλά από λίγους. Από τότε με τον στυλό του, γράφτηκαν με αυτό τρισεκατομμύρια επιστολές, κείμενα, ραβασάκια, διαγωνίσματα, σημειώματα. Αλήθεια, υπάρχει κανείς να μην το έχει χρησιμοποιήσει;...
Από το βιβλίο του Ιωάννη Ν. Πρωτοπαπαδάκη: «Γνωστά ονόματα-Άγνωστες Ιστορίες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.