Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα, Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, τιμάται η μνήμη των: Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου . .....

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ .... Στον κάθε Αλέξανδρο που χάνεται άδικα

Ανατολικά της Εδέμ
στις άκρες του ουρανού
το δηλητήριο του σκορπιού
που σκόρπισε τον θάνατο..........

Δείτε ένα εξαιρετικό  οπτικοποιημένο  ποιήμα της  Βάσως  Μπρατάκη......



Ανατολικά της Εδέμ
στις άκρες του ουρανού
το δηλητήριο του σκορπιού
που σκόρπισε τον θάνατο
και στην καμπύλη του φεγγαριού
μια ατέρμονη προσευχή
οι κραυγές των μικρών
ακρωτηριασμένων θεών μας .


Ανατολικά της Εδέμ
εγώ ο μεγάλος ποιητής
και ιχνηλάτης του ανθρώπινου πόνου

προς τα πού να στείλω
τα κύματα της φωνής μου
τώρα που γκρέμισαν
τα κάστρα της ακοής σας;

Προς τα πού να στείλω
τους χτύπους της καρδιάς μου
τώρα που έπαψαν να χτυπούν
οι καρδιές σας;

Προς τα πού να απλώσω
τα όνειρά μου
τώρα που μαύρα ραμφίσματα
σκόρπισαν
θάνατο
φωτιά
και αίμα ;

Ανατολικά της Εδέμ
εγώ ο μικρός θνητός
που πίστεψα πως έγινα αθάνατος
προς τα πού να αποθέσω
το πλατανόφυλλο της καρδιάς μου
τώρα που απομείναμε χωρίς θεούς ;

Βάσω Μπρατάκη {Η Βάσω Μπρατάκη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Ζει και εργάζεται στα Γιαννιτσά. Λάτρης και της ζωγραφικής, έχει μαθητεύσει στη ζωγράφο Μαρία Καζάζη στα μυστικά του ιμπρεσιονισμού .Είναι συγγραφέας  και   ποιήτρια}.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου