Έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο σιδηροδρομικό δίκτυο ...
από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι. Ηδη, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, οι εργασίες σε όλα τα μέτωπα του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Με βάση τον προγραμματισμό, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης πρόκειται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016, ενώ στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α. Ε. και του ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός αναμένεται να ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών η απόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε περίπου 3,5 ώρες αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες περίπου 200 χλμ/ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται κατά φάσεις, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από καινούργια, τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Οσον αφορά τη στρώση της γραμμής, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 9 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής στη σήραγγα Καλλιδρόμου και 89 χιλιόμετρα σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα, σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμά ότι «η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς, θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους».
από την Τιθορέα ως το Λιανοκλάδι. Ηδη, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, οι εργασίες σε όλα τα μέτωπα του τμήματος Τιθορέα - Δομοκός προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Με βάση τον προγραμματισμό, οι εργασίες ηλεκτροκίνησης - σηματοδότησης πρόκειται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2016, ενώ στους επόμενους δύο μήνες αναμένεται να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α. Ε. και του ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση.
Το τμήμα Λιανοκλάδι - Δομοκός αναμένεται να ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών η απόσταση μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα διανύεται σε περίπου 3,5 ώρες αφού τα ηλεκτροκίνητα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν κατά τόπους ταχύτητες περίπου 200 χλμ/ώρα, ενώ θα εκμηδενιστούν οι ρύποι που εκλύονται σήμερα από τα πετρελαιοκίνητα τρένα.
Οι σιδηροδρομικοί σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται κατά φάσεις, ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των τρένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης - τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από καινούργια, τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Οσον αφορά τη στρώση της γραμμής, μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 9 χιλιόμετρα σταθερής επιδομής στη σήραγγα Καλλιδρόμου και 89 χιλιόμετρα σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα, σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμά ότι «η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς, θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.