Το βαγόνι , απο τα παλαιότερα του ελληνικού σιδηροδρόμου που μετέφερε το 1930 τα οστά του Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη, παρολίγο να γίνει σκράπ.Διεσώθη στο παρά 1.....
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ
Ένα από τα παλαιότερα βαγόνια του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, μοναδικό μνημείο μίας ένδοξης βιομηχανικής εποχής, με το οποίο είχαν μεταφερθεί τα οστά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη από την Αθήνα στην Τρίπολη το 1930, κινδύνεψε να γίνει σκραπ.
Εκ παραδρομής συμπεριλήφθηκε σε λίστα προς διάλυση άχρηστου τροχαίου υλικούτου ΟΣΕ.
Πρόκειται για τη φορτάμαξα με αριθμό κυκλοφορίας Ζ11 2317, που κατασκευάστηκε στο βελγικό εργοστάσιο της Baume Marpent στα τέλη του 19ου αιώνα (1888 - 1892) για λογαριασμό μίας εκ των πρώτων εταιρειών που είχαν αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.
Το βαγόνι βρίσκεται σε σχετικά καλή κατάσταση και φυλάσσεται στους Μύλους Αργολίδας, ενώ είναι η μόνη από τις 50 φορτάμαξες τις οποίες είχε παραγγείλει η ΕΜΣΕ που έχει επιβιώσει μέχρι τις ημέρες μας.
Ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών Δημήτριος Καμπόσος ζήτησε επίσημα από τον Πρόεδρο του Ο.Σ.Ε. να δοθεί άδεια να μεταφερθεί στους στρατώνες Καποδίστρια σε φυλασσόμενο και αρχαιολογικό χώρο.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε να σέβεστε τους συνομιλητές σας και να αποφεύγετε, τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Να αποφεύγετε να γράφετε ανώνυμα. Όλα τα σχόλια πρέπει να εγκριθούν πριν δημοσιευθούν.